Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola. V rámci media relations pomůže s komunikací produktových novinek, marketingových kampaní nebo partnerství v oblasti kultury.
„Jsme velmi rádi za příležitost pracovat pro tento lovebrand, což je titul, který Kofole nepochybně patří. V rámci komunikace chceme navázat na zkušenosti, které jsme v minulosti nabrali díky práci pro klienty z potravinářského sektoru,“ uvedla Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu.
Spolupráci s Kofolou agentura odstartovala už na začátku roku, kdy se tato československá značka stala hlavním partnerem akce Suchej únor. Ta letos probíhala už podeváté, loni se do ní zapojilo na 600 tisíc lidí v Česku. Kofola letošní ročník podpořila ve svých marketingových a online kanálech, ale i komunikací přímo v českém a slovenském trhu, ať už šlo o POS materiály či venkovní reklamu. Agentura Lesensky.cz svým návrhem komunikačního plánu zaujala a uspěla ve výběrovém řízení značky na tvorbu strategie a řízení PR aktivit.
Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009. V současné době se zaměřuje na komplexní marketingové služby, které propojuje s public relations s pomocí svému konceptu PR 360®. V roce 2017 agentura spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Od roku 2019 je rovněž členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.