Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní legislativou v jiných oblastech. „Pokrytectví americké protidrogové politiky musí skončit,“ tvrdí.

„Marihuana je federálním zločinem. Dokonce i ve státech, kde sex zvířaty zločinem není.“

„Pokud si joint zapálíte plamenometem, v 17 státech vás zatknou, ale ne za ten plamenomet.“¨

Reklama
ČEZ

„Ve dvou státech je legální psát SMS a řídit. V sedmnácti státech je nelegální kouřit marihuanu. Co stojí více životů?“

Například takovými sděleními upozorňuje na pokrytectví legislativy v USA nová kampaň marihuanového brandu Monogram, který koncem loňského roku uvedl ve spolupráci s The Parent Company na trh rapper Jay-Z, vlastním jménem Shawn Carter, manžel zpěvačky Beyoncé.

„Kampaň jsem vytvořil proto, abych dal prostor lidem, kteří jsou penalizováni za naprosto stejnou věc, na níž nyní vydělávají investoři profitující z rostoucího legálního byznysu s marihuanou. Příliš často totiž zapomínáme na reálné osoby, kterým tato zastaralá legislativa narušila jejich normální život i budoucnost,“ uvedl Jay-Z k projektu.

Na černobílých vizuálech s působivě zachyceným kouřem jsou totiž zobrazení skuteční lidé zasažení americkými protidrogovými zákony. Ty navíc podle rappera i mnoha expertů neúměrně dopadají na černochy a další minority. „Válka s drogami zafungovala, pokud byl jejím cílem systematický rasismus,“ upozorňuje například jeden z claimů.

Na kreativě kampaně, která běží digitálně, na sociálních sítích a na venkovních nosičích v Los Angeles, San Francisku, Chicagu, New Yorku, Washingtonu a Miami, spolupracovala agentura Mischief @ No Fixed Adress. V plánu je také její rozšíření do dalších měst do konce března.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)