Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ikea zahajuje kampaň k udržitelnosti. Lidé si budou moci nábytek snáze opravit

Ikea spouští kampaň na téma udržitelnosti a cirkularity. Ta má dokázat, že žít udržitelným způsobem je docela snadné, a lze tak i ušetřit peníze. Na podporu tématu využívá televizi, RTB displejovou reklamu, sociální média, venkovní reklamní plochy, podporu influencerů, PR i speciální web.

Kampaň se soustředí na tři oblasti – lepší materiály; vylepšení stávajícího zařízení domácnosti a služby podporující dlouhodobé či opakované využití výrobků. Televizní reklama poběží od 15. března, 25sekundová videa jsou zaměřena na výrobky z recyklovaných a obnovitelných materiálů.

Ikea se zavázala od roku 2030 používat ve svých výrobcích už jen recyklované nebo obnovitelné materiály. S ohledem na tento plán věnovala (finanční) rok 2021 tématu udržitelnosti. „Ke svému nábytku a bytovým doplňkům si často vytváříme vztah. Aby také ne, když představují – dnes více než kdy předtím – kulisy našeho života. A proto než abychom věci, pro které už nemáme využití, vyhodili, radši je hromadíme. To ale není ideální recept pro dobře organizovanou domácnost. Chceme zákazníkům ukázat, jak se s věcmi rozloučit udržitelným způsobem. Třeba je poslat dál, aby dobře posloužily někomu jinému. Nebo jak kus nábytku ve své domácnosti opravit či změnit k nepoznání a najít pro něj novou funkci. V tomto ohledu pro nás žádný nápad není dost bláznivý,“ říká Šimon Fiala, sustainability business partner IKEA Česká republika s tím, že společnost připravila speciální stránku, na které se mohou zákazníci inspirovat, jak proměnit věci, které už mají doma, v něco nového.

Reklama
ČEZ

Se znovuotevřením obchodních domů Ikea představí také nový Cirkulární hub. Jednou z hlavních novinek v oblasti služeb, které dovedou prodloužit život nábytku, je i možnost objednat si náhradní součástky zdarma online. Neplatí se ani za poštovné.

Detaily kampaně:

  • Kreativní agentura: thjnk Berlin
  • Produkce: CFS Krug
  • Filmová produkce: Zauberberg Productions
  • Lokální komunikační a kreativní koncept: IKEA, Kaspen/Jung von Matt
  • Lokální výroba videa: Kaspen/Jung von Matt
  • PR and influenceři: Ogilvy (CZ) / Seesame (SK) / Café PR (HU)
  • Agentura pro sociální média: TRIAD
  • Digitální agentura: Adexpres
  • Mediální agentura: Dentsu X
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)