Hecht vstupuje na rostoucí trh pet food. Představuje značku Prominent

Ucelená řada prémiového krmiva pro psy a kočky bude dostupná v síti prodejen Hecht a v jejím e-shopu. V dubnu vstup Prominenta na trh doplní televizní kampaň.

Síť prodejen Hecht rozšiřuje svoji nabídku, která z ní dělá především „specialistu na zahradu“, o novou značku krmiva pro domácí mazlíčky Prominent. Krmivo je vyráběné výhradně v České republice. Cílí na chovatele psů a koček, kteří hledají krmivo s vyváženým poměrem příznivé ceny a kvalitních surovin. Řady pro psy a kočky jsou rozdělené podle velikostí, potřeb a životního období mazlíčků.

Dostupné budou přes e-shop společnosti a exkluzivně v síti prodejen Hecht. Vstup novinky na trh pak podpoří v dubnu a květnu televizní kampaň, kterou společnost připravuje.

„Na receptuře krmiva Prominent se pracovalo skutečně dlouho a pečlivě. Jedná se o krmivo s významným zastoupením čerstvého masa, díky kterému je chutné. Zároveň obsahuje důležité živiny, vitamíny a minerály. Dále lososový olej, který podporuje kvalitu srsti a kůže, glukosamin a chondroitin-sulfát pozitivně ovlivňující pohybový aparát zvířete, pšeničné klíčky pro posílení imunity, kořen z juky pro vyvázání střevních plynů a podporu činnosti jater a ledvin nebo čekankový kořen, který podporuje trávicí systém zvířete a detoxikuje trávicí trakt,“ říká Kateřina Gottfriedová, zástupce značky Prominent.

Trh s potřebami pro domácí mazlíčky prakticky kontinuálně roste. Podle zjištění společnosti Nielsen utratili Češi mezi srpnem 2019 a červencem 2020 v maloobchodě za krmivo 5,6 miliardy korun. Například největší tuzemský výrobce pet food, společnost Vafo Praha očekává i pro celý rok 2020 růst tržeb o zhruba dvacet procent. To se v době dopadů krize způsobené pandemií podaří málokomu.

Není proto divu, že mají o svůj díl zisků na rostoucím trhu zájem další a další hráči, ač jsou zde etablované významné značky jako Brit či Carnilove (z portfolia Vafo), Purina, Pedigree, Whiskas či Calibra. Ani ne před rokem – v květnu 2020 – uvedla na trh vlastní značku prémiového krmiva pro psy a kočky Finevo společnost Hornbach.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia