Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hecht vstupuje na rostoucí trh pet food. Představuje značku Prominent

Ucelená řada prémiového krmiva pro psy a kočky bude dostupná v síti prodejen Hecht a v jejím e-shopu. V dubnu vstup Prominenta na trh doplní televizní kampaň.

Síť prodejen Hecht rozšiřuje svoji nabídku, která z ní dělá především „specialistu na zahradu“, o novou značku krmiva pro domácí mazlíčky Prominent. Krmivo je vyráběné výhradně v České republice. Cílí na chovatele psů a koček, kteří hledají krmivo s vyváženým poměrem příznivé ceny a kvalitních surovin. Řady pro psy a kočky jsou rozdělené podle velikostí, potřeb a životního období mazlíčků.

Dostupné budou přes e-shop společnosti a exkluzivně v síti prodejen Hecht. Vstup novinky na trh pak podpoří v dubnu a květnu televizní kampaň, kterou společnost připravuje.

Reklama
Know

„Na receptuře krmiva Prominent se pracovalo skutečně dlouho a pečlivě. Jedná se o krmivo s významným zastoupením čerstvého masa, díky kterému je chutné. Zároveň obsahuje důležité živiny, vitamíny a minerály. Dále lososový olej, který podporuje kvalitu srsti a kůže, glukosamin a chondroitin-sulfát pozitivně ovlivňující pohybový aparát zvířete, pšeničné klíčky pro posílení imunity, kořen z juky pro vyvázání střevních plynů a podporu činnosti jater a ledvin nebo čekankový kořen, který podporuje trávicí systém zvířete a detoxikuje trávicí trakt,“ říká Kateřina Gottfriedová, zástupce značky Prominent.

Trh s potřebami pro domácí mazlíčky prakticky kontinuálně roste. Podle zjištění společnosti Nielsen utratili Češi mezi srpnem 2019 a červencem 2020 v maloobchodě za krmivo 5,6 miliardy korun. Například největší tuzemský výrobce pet food, společnost Vafo Praha očekává i pro celý rok 2020 růst tržeb o zhruba dvacet procent. To se v době dopadů krize způsobené pandemií podaří málokomu.

Není proto divu, že mají o svůj díl zisků na rostoucím trhu zájem další a další hráči, ač jsou zde etablované významné značky jako Brit či Carnilove (z portfolia Vafo), Purina, Pedigree, Whiskas či Calibra. Ani ne před rokem – v květnu 2020 – uvedla na trh vlastní značku prémiového krmiva pro psy a kočky Finevo společnost Hornbach.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)