Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur.

Agentura Goodkin s partnery vyšla vítězně z výběrového řízení Assa Abloy na dodavatele marketingu pro portfolio značek skupiny pro 13 trhů střední a východní Evropy. „Goodkin jsme si vybrali, protože v rámci tendru agentura představila vynikající mix propracované strategie, svěží kreativity, zkušeností, referencí a adekvátní ceny,“ uvedl k průběhu výběrového řízení Matěj Peřina, koordinátor marketingu EEC Assa Abloy.

Skupina Assa Abloy je světový lídr v oblasti zámků a zabezpečovacích technologií. Hlavním dodavatelem PR služeb pak bude agentura Phoenix Communications.

Reklama

„Dali jsme si záležet na tom, abychom důkladně pochopili byznysové potřeby celé skupiny a jejích značek. Na základě našich zjištění jsme pak představili kompletní vizi modelu spolupráce. Naše nabídka nezahrnovala pouze komunikační koncept, ale i návrh celého marketingového hubu, který by se staral o jeho zajištění,“ dodala k nabídce za agenturu Hana Fialová, business & delivery lead.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)