Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur.
Agentura Goodkin s partnery vyšla vítězně z výběrového řízení Assa Abloy na dodavatele marketingu pro portfolio značek skupiny pro 13 trhů střední a východní Evropy. „Goodkin jsme si vybrali, protože v rámci tendru agentura představila vynikající mix propracované strategie, svěží kreativity, zkušeností, referencí a adekvátní ceny,“ uvedl k průběhu výběrového řízení Matěj Peřina, koordinátor marketingu EEC Assa Abloy.
Skupina Assa Abloy je světový lídr v oblasti zámků a zabezpečovacích technologií. Hlavním dodavatelem PR služeb pak bude agentura Phoenix Communications.
„Dali jsme si záležet na tom, abychom důkladně pochopili byznysové potřeby celé skupiny a jejích značek. Na základě našich zjištění jsme pak představili kompletní vizi modelu spolupráce. Naše nabídka nezahrnovala pouze komunikační koncept, ale i návrh celého marketingového hubu, který by se staral o jeho zajištění,“ dodala k nabídce za agenturu Hana Fialová, business & delivery lead.