Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur.

Agentura Goodkin s partnery vyšla vítězně z výběrového řízení Assa Abloy na dodavatele marketingu pro portfolio značek skupiny pro 13 trhů střední a východní Evropy. „Goodkin jsme si vybrali, protože v rámci tendru agentura představila vynikající mix propracované strategie, svěží kreativity, zkušeností, referencí a adekvátní ceny,“ uvedl k průběhu výběrového řízení Matěj Peřina, koordinátor marketingu EEC Assa Abloy.

Skupina Assa Abloy je světový lídr v oblasti zámků a zabezpečovacích technologií. Hlavním dodavatelem PR služeb pak bude agentura Phoenix Communications.

„Dali jsme si záležet na tom, abychom důkladně pochopili byznysové potřeby celé skupiny a jejích značek. Na základě našich zjištění jsme pak představili kompletní vizi modelu spolupráce. Naše nabídka nezahrnovala pouze komunikační koncept, ale i návrh celého marketingového hubu, který by se staral o jeho zajištění,“ dodala k nabídce za agenturu Hana Fialová, business & delivery lead.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba