Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Externí komunikace Letiště Praha v novém složení. Mluvčí je Klára Divíšková

Tiskovou mluvčí společnosti Letiště Praha je od poloviny března Klára Divíšková. Na pozici vystřídala Romana Pacvoně, který ve firmě zůstává a bude se věnovat především agendě podpory poptávky po létání v rámci předpokládané obnovy leteckého provozu. V týmu externí komunikace Letiště Praha zůstává Kateřina Pavlíková, která bude kromě vybraných témat letiště komunikovat i za dceřiné společnosti ve skupině.

Nová tisková mluvčí Letiště Praha vzešla z otevřeného výběrového řízení. Klára Divíšková se v mediální branži pohybuje přes deset let. Dříve vedla komunikaci a byla tiskovou mluvčí na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy. Předtím působila jako redaktorka Radiožurnálu a časopisu Týden. Vystudovala tvůrčí psaní a mediální komunikaci na Literární akademii Josefa Škvoreckého.

„Tato pozice je pro mě výzvou a to zejména v době pandemie. Pevně věřím, že své dosavadní zkušenosti zúročím a posílím tak komunikaci mezi letištěm, veřejností a zástupci médií. Na spolupráci s týmem na letišti se moc těším,“ říká Divíšková, která se bude přímo podílet na vytváření mediálního obrazu letiště, věnovat se krizové komunikaci a širokému spektru oblastí. Komunikovat bude převážně témata, která se týkají stavebního a technologického rozvoje letiště, oblasti bezpečnosti, životního prostředí, strategie leteckého obchodu, veřejných zakázek či komerčních aktivit letiště.

Reklama
ČEZ

Další vybraná témata bude za letiště i nadále komunikovat Kateřina Pavlíková, která v týmu působí od června 2017. Ta se bude věnovat zejména propagaci leteckých spojení z Prahy a podpoře jednotlivých destinací a dopravců, provozu letiště i tématům týkajících se odbavení letadel, cestujících a jejich zákaznické zkušenosti. Zároveň zůstává na pozici tiskové mluvčí pro dceřiné společnosti Czech Airlines Handling a Czech Airlines Technics, které jsou součástí skupiny Letiště Praha.

Dosavadní mluvčí Roman Pacvoň přechází v rámci společnosti po více než třech letech na novou pozici Tourism & Route Development Manager. Věnovat se bude především agendě podpory poptávky po létání, což je jeden ze základních předpokladů obnovy leteckých spojení po krizi spojené s onemocněním Covid-19. Dále bude odpovědný také za koordinaci aktivit v rámci podpory rozvojových plánů Letiště Praha.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)