Jako čtrnáctideník s lehce inovovanou grafikou od dnešního dne opět vychází magazín Euro. Titul se po krachu vydavatelství Mladá fronta dostal společně s internetovou divizí pod společnost Internet Info. Ta jej následně prodala vydavatelství New Look Media, ale na časopis navázaný web Euro.cz si ponechala. Hodnota transakce zveřejněna nebyla.
„Nové Euro se vydalo cestou poctivé, kvalitní ekonomické novinařiny. Přesně tak, jak jste celých 22 let zvyklí,“ píše na webu Tydenikeuro.cz šéfredaktor Ondřej Hergesell, který Euro vede od října 2019.
Čtenáři v časopisu najdou tradiční rubriky i obsahové novinky. „Tým redaktorů a stálých spolupracovníků je postaven na mixu zkušených profesionálů a mladých žurnalistů. Zároveň jsme uzavřeli exkluzivní partnerství s ekonomickým deníkem The Financial Times (…). V průběhu roku se k vám vrátíme s pravidelnými přílohami a také s populárními speciály, jako jsou Top České Pivo, Top Amazing Places, Top Advokáti a Top Miliardáři,“ popisuje Hergesell.
Vysvětluje, že s ohledem na epidemiologickou a také ekonomickou situaci bude Euro dočasně vycházet s čtrnáctidenní periodicitou, ovšem s rozšířeným rozsahem. Týdeníkem má být opět od září. Články na webu budou k dispozici předplatitelům tištěného vydání. Část obsahu bude dostupná i pro ty, kteří se rozhodnou odebírat newsletter. Roční předplatné titulu stojí 1950 korun.
Tištěné Euro (pod Mladou frontou) naposledy vyšlo v listopadu 2020. V digitální podobě se pak ještě objevila tři další čísla. Mnozí autoři/autorky z původního časopisu už si mezitím našli uplatnění v konkurenčních médiích.