Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dialog Media získala nové klienty

Agenturu si ve výběrovém řízení pro zastupování v Česku vybrala Italská národní agentura cestovního ruchu. Nově Dialog Media poskytuje služby i společnostem, jako jsou Kia, Eset, Fly United nebo Golden Gate.

Dialog Media bude pro italského klienta (Agenzia Nazionale del Turismo) zajišťovat kompletní komunikaci v tradičních a online mediatypech, včetně PR a zapojení influencerů. Služby pak poskytuje i zmíněnému tuzemskému distributorovi automobilů Kia, poskytovateli antivirového software Eset, přednímu prodejci letenek Fly United, největšímu prodejci drahých kovů na českém trhu Golden Gate, ale také třeba Nizozemsko-české obchodní komoře.

„Tito klienti demonstrují trend posledního roku, kdy zaznamenáváme výrazně vyšší zájem o tvorbu videa a streamovací služby, jako jsou virtuální odborné, motivační a tiskové konference,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš. „A proto je logickým krokem, že se rozrůstáme a modernizujeme technické vybavení,“ dodává Mojžíš.

Reklama

V souvislosti s tím získala Dialog Media mimořádnou posilu – zkušeného kameramana a střihače České televize Vlastislava Štěpánka, který se v posledních třinácti letech podílel mimo jiné na výrobě hlavní zpravodajské relace Události a prestižního publicistického pořadu 168 hodin. Nyní bude zodpovědný za chod pražského video studia agentury.

Agentura se pak také na profesní sociální síti LinkedIn pochlubila rekordem online platformy Pohled z vlaku, která zaznamenala více než 27 milionů zhlédnutí, a to bez jediné koruny na propagaci. Platforma, kterou Dialog Media provozuje pro České dráhy, má také už více než 90 tisíc odběratelů. „Velmi nás těší dosavadní přízeň a pracujeme na tom, aby navzdory pandemii vznikal zajímavý obsah pro fanoušky a diváky,“ uvedla k rekordním číslům agentura.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)