Agenturu si ve výběrovém řízení pro zastupování v Česku vybrala Italská národní agentura cestovního ruchu. Nově Dialog Media poskytuje služby i společnostem, jako jsou Kia, Eset, Fly United nebo Golden Gate.
Dialog Media bude pro italského klienta (Agenzia Nazionale del Turismo) zajišťovat kompletní komunikaci v tradičních a online mediatypech, včetně PR a zapojení influencerů. Služby pak poskytuje i zmíněnému tuzemskému distributorovi automobilů Kia, poskytovateli antivirového software Eset, přednímu prodejci letenek Fly United, největšímu prodejci drahých kovů na českém trhu Golden Gate, ale také třeba Nizozemsko-české obchodní komoře.
„Tito klienti demonstrují trend posledního roku, kdy zaznamenáváme výrazně vyšší zájem o tvorbu videa a streamovací služby, jako jsou virtuální odborné, motivační a tiskové konference,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš. „A proto je logickým krokem, že se rozrůstáme a modernizujeme technické vybavení,“ dodává Mojžíš.
Vlastislav Štěpánek
V souvislosti s tím získala Dialog Media mimořádnou posilu – zkušeného kameramana a střihače České televize Vlastislava Štěpánka, který se v posledních třinácti letech podílel mimo jiné na výrobě hlavní zpravodajské relace Události a prestižního publicistického pořadu 168 hodin. Nyní bude zodpovědný za chod pražského video studia agentury.
Agentura se pak také na profesní sociální síti LinkedIn pochlubila rekordem online platformy Pohled z vlaku, která zaznamenala více než 27 milionů zhlédnutí, a to bez jediné koruny na propagaci. Platforma, kterou Dialog Media provozuje pro České dráhy, má také už více než 90 tisíc odběratelů. „Velmi nás těší dosavadní přízeň a pracujeme na tom, aby navzdory pandemii vznikal zajímavý obsah pro fanoušky a diváky,“ uvedla k rekordním číslům agentura.