Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bootiq získal majoritu v brněnské digitální agentuře Bluesoft

Technologická společnost Bootiq dokončila akvizici majoritního podílu v brněnské digitální agentuře Bluesoft, která vyvíjí webové aplikace a e-shopy na míru na platformě Kentico. Minoritní podíly si zachovali původní zakladatelé Jiří Barbořík a Jakub Hanák (na snímku vlevo), kteří nadále budou firmu řídit. 

Mezi klienty Bluesoft patří například Sazka, CzechInvest, Walmark, Carlsberg, Cyrrus, deceuninck nebo Bank Austria, přičemž roční obrat dosahuje téměř 40 milionů korun. „Akvizicí Bluesoftu se rozšiřujeme nejen o další skvěle sehraný tým špičkových expertů, ale rovněž posilujeme svoje stávající kompetence v implementaci řešení od společnosti Kentico. Na jejich systému běží řada špičkových webů předních českých i světových společností. V dnešní době se již žádný web ani e-shop nestaví na zelené louce–firmy naopak sahají po flexibilních a vyzkoušených řešeních, která plní jejich byznysové cíle. Díky akvizici tak posilujeme své kompetence o další ze špičkových technologií, mezi něž se řadí také e-commerce řešení, konsolidace dat, business intelligence, cloudové služby, strojové učení nebo IT consulting,“ říká Marcel Červený, CEO Bootiq.

Bluesoft vytváří webové projekty pro velké a střední společnosti z veřejného i soukromého sektoru v České republice, Velké Británii, Rakousku, Nizozemsku a dalších státech EU. Digitální agenturu založili v roce 2009 Jiří Barbořík a Jakub Hanák, kteří sami v Kenticu během studií pracovali jako vývojáři. Tyto zkušenosti pak uplatnili jako top partneři i v Bluesoftu, kde během patnáctileté spolupráce zpracovali stovky projektů na platformě Kentico a obě firmy tak vyrostly vedle sebe. Bluesoft má pobočky ve čtyřech evropských městech, a to v Brně, Praze, Vídni a v Londýně.

Reklama
ČEZ

„Díky tomu, že jsme nyní součástí velké skupiny, vidíme příležitost nejen k rozšiřování tohoto řešení mezi další klienty, ale i doplnění stávajících služeb o další špičkové technologie dodávané v rámci Bootiq,”  říká Jiří Barbořík, CEO a spoluzakladatel Bluesoftu.

Bootiq dlouhodobě rozvíjí systém partnerství, který mu umožňuje dodávat inovativní řešení od technologických lídrů Tableau, Apify, Keboola či Gooddata. Stejně tak využívá jako partner osvědčený software známých korporací, mezi něž patří Atlassian, Microsoft nebo AWS. Díky akvizici má Bootiq má ve svých řadách 400 vývojářů a dalších technologických odborníků ve 13 pobočkách v České republice a na Slovensku. Rovněž získal pozici zlatého partnera pro řešení Kentico, brněnský Bluesoft je jedničkou na českém trhu v nasazování tohoto systému. V minulosti se Bootiq rozšířil o vývojářskou agenturu Moonlake, dříve rovněž o slovenskou IT firmu EEA, pražskou digitální agenturu Blueberry či společnost Novasoft, která v Česku patří k lídrům v dodávce SAP technologií.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)