Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou ve skutečnosti náborovým spotem.  

Včerejší jednodenní reklama Matematika nemá šanci, která běžela na síti TikTok zaznamenala 2,1 milionu zobrazení, téměř 17 tisíc lajků a objevilo se pod ní více než 500 komentářů. Sdílena byla více než tisíckrát (CTR 18,6 %). Microsite vhlavniroli.cz během jednoho dne pak navštívilo 1100 uživatelů (celkem bylo 135 tisíc návštěv).

„Věděli jsme, že máme v rukou hodně silný insigt. I s omezeným rozpočtem jsme proto nechtěli na ničem šetřit, nic podcenit. Chtěli jsme, aby výsledek vypadal velkolepě. Doufáme, že se nám to povedlo,“ uvedl režisér reklamy Radim Dittrich z kreativního studia Action Please, které stojí za celou produkcí. Insight byl postaven na výsledcích výzkumu, který ukázal, že s matematikou válčí prakticky každý středoškolák. „Proto také potenciální uchazeči váhají s přihláškou na technické obory,“ dodal Dittrich. „O těchto obavách jsme měli tušení už dlouho, proto u nás také vzniklo Math Support Centrum – místo, kde mohou studenti zadarmo přijít pro radu a na doučování vedené vyučujícími i spolužáky,“ potvrzuje proděkan Fakulty strojní Ivo Hlavatý.

Reklama
Abovalve

„Hlavní poselství spotu směrem k uchazeči zní jasně – neboj se matiky, bojuj. Nebudeš v tom sám, Fakulta strojní bude tvým spojencem až do konce studia,“ vysvětluje režisér. S vědomím, že má klient v ruce trumf, doporučila agentura video šířit vyjma klasických platforem (Facebook, Instagram, YouTube) také na rychle rostoucí síti TikTok. Reklamu se rovněž podařilo „napasovat“ na probíhající kampaň V hlavní roli strojař, která tak mohla vstoupit do své závěrečné fáze. V té se Fakulta strojní VŠB-TUO rozhodla kromě komunikace v onlinu pracovat také s printy v rámci Moravskoslezského a Olomouckého kraje. Kampaň pak doplňují citylighty v 10 městech v obou zmíněných krajích.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)