Pražská agentura Česká produkční se v březnu stala členem Asociace českých reklamních agentur, která je nejstarším profesním odborným sdružením v oblasti reklamy a marketingových komunikací v Česku.
Česká produkční už 27 let sleduje nejnovější trendy v marketingu i PR a pomáhá budovat značky nejen korporátním klientům, ale také středním a malým firmám, neziskovým organizacím a dalším.
Vedle nadlinkové a podlinkové komunikace se firma zaměřuje na výkonnostní marketing, správu sociálních sítí a rovněž na hloubkovou práci s daty pro klienty, jako je Hornbach, FINEP, Palírna U Zelného stromu, Srovnej to, Euromedia Group a další.
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace vznikla už na jaře 1992. Hájí zájmy dvacítky svých členů, vytváří platformu pro vzájemnou komunikaci a kooperaci agentur. Usiluje též o zvyšování profesionální úrovně české reklamy a ostatních činností v rámci marketingové komunikace a celkovou kultivaci reklamního trhu. Pořádá pak také pravidelnou konferenci Digimedia, jejíž další ročník po loňské pandemií vynucené přestávce proběhne 10. června. Loni v září se AČRA stala kolektivním členem Asociace komunikačních agentur (AKA).