Společnost Asahi Europe & International si v tendru na zahraniční digitální aktivity svojí značky Pilsner Urquell vybrala agenturu Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe. Agentura bude pro značku nově zajišťovat kompletní digitální komunikaci od globální strategie a její adaptace na jednotlivých trzích po exekuci kreativních výstupů a správu kanálů na sociálních sítích. Na starost bude mít světové trhy mimo Česka a Slovenska.
Mezinárodního výběrového řízení, které se uskutečnilo na přelomu roku, se zúčastnilo pět agentur z tří zemí včetně dosavadní agentury Mustard. Leo Burnett pro Pilsner Urquell navrhla novou komunikační strategii zaměřenou na spotřebitele, která zohledňuje specifika jednotlivých trhů. Na přípravě komunikační strategie agentura spolupracovala se specialisty z dalších poboček Publicis Groupe.
„Cílem tendru bylo najít seniorní tým profíků, kteří nám pomohou nejen se strategií pro digitální a sociální média, ale především doručí kvalitní content šitý na míru současným a budoucím požadavkům digitálního prostředí. Pevně věříme, že se nám tohle vše podařilo najít v týmu, který nám agentura Leo Burnett postavila na míru našich požadavků,“ říká Luděk Baumruk, Marketing Director Global Brands, Asahi Europe & International
„Pilsner Urquell je pro nás srdcová záležitost a na naší tendrové prezentaci to bylo myslím vidět. Těšíme se, že společně s klientem díky koncepční komunikaci podpoříme popularitu jeho vlajkové lodi po celém světě,“ říká Zdeněk Mikeš, Managing Director, Leo Burnett Praha.