Za značku Twisto v Polsku a České republice je odpovědná Agnieszka Jabłońska-Twaróg (35), která ve fintechové společnosti působí od roku 2019. Dosud byla jako ředitelka komunikace odpovědná za PR a komunikaci v polské pobočce. Během této doby stála mimo jiné za spuštěním aplikace Twisto a multiměnové karty na polském trhu a na starosti měla i dva ročníky největší studie o kvalitě UX internetových obchodů v Polsku – Košík roku.
Spolu s nástupem na pozici manažerky mezinárodní marketingové komunikace se Agnieszka Jabłońska-Twaróg stala vedoucí mezinárodního týmu a je zodpovědná za značku, sociální média, influencery a PR Twista v Polsku a České republice.
Do Twista nastoupila z agentury Clear Communication Group se specializací na PR pro finanční subjekty. Tam jako managing partner řídila probíhající projekty agentury a získávala nové klienty. Prováděla mediální školení (včetně školení pro Deloitte, PKP Cargo, PKL a další) a podporovala klienty v oblasti krizové komunikace.
Předtím působila jako tisková mluvčí a ředitelka kanceláře ministra na ministerstvu financí. Více než dva roky působila ve společnosti Polsat TV. Téměř dva roky pracovala také jako ekonomická novinářka v „Puls Biznesu“. Dříve získávala mimo jiné zkušenosti na TVN24. Je absolventkou žurnalistiky a politologie na Varšavské univerzitě a na Varšavské ekonomické škole.
Na konci roku 2020 se k týmu Twista připojila také Joanna Kasiedczak (24) za účelem posílení PR a sociálních médií v Polsku. Získala mimo jiné zkušenosti v marketingové agentuře MBridge – Marketing Expert, kde jako PR specialistka odpovídala za interní a externí komunikaci společnosti. Dříve téměř dva roky řídila PR aktivity pro finanční subjekty, včetně Wonga, Santander Consumer Bank a KIR. Je absolventkou žurnalistiky a sociální komunikace na univerzitě kardinála Stefana Wyszyńského ve Varšavě.