Už jen týden, do pondělí 22. února, mohou zájemci přihlašovat své práce do druhého ročníku soutěže YouTube Works. Poté soutěžní projekty zhodnotí porota.
„Porotci budou hledat případy, kdy byla platforma YouTube strategicky a efektivně využita k dosažení jasných obchodních a/nebo marketingových výsledků. Nezapomeňte správně prezentovat situaci. Srozumitelně uveďte své ukazatele KPI a další metriky, které pomohou porotcům porozumět vaší práci a nárokům vaší kategorie a trhu,“ píše se na webových stánkách soutěže, která je pro všechny přihlášené zdarma.
Vítězové budou vyhlášení v březnu, a to v sedmi kategoriích a udělena bude i Grand Prix. Tu si z prvního ročníku odnesla kampaň s Rytmusem pro Rexonu (Unilever) „Mesto je tvoje fitko“ od Zaraguzy CZ, pro níž zajišťovala média Mindhsare. Tato kampaň zvítězila také v kategorii Nejlepší kulturní dopad.
Partneři YouTube Works jsou: Digitální agentury / AKA (Česko), slovenská Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a Art directors club CR.
Letos se soutěží se v kategoriích:
· Nejlepší mediální strategie
· Nejlepší využití insights o publiku
· Nejlepší integrace YouTube
· Nejlepší sociální dopad pomocí YouTube
· Nejlepší využití YouTube pro výkonnostní marketing
· Nejlepší dlouhodobé používání YouTube
· Nejlepší spolupráce s influencerem
· Grand Prix
V porotě zasednou:
Tomáš Varga, CEO Central Europe, Publicis Groupe
Michal Pastier, group creative director, Zaraguza CZ/SK
Matouš Fridrich, creative director, Triad Advertising
Lenka Auerová, operations director, Adexpres
Hana Zachová, brand lead, Glami
Peter Michalka, adman, Respect APP
Adéla Krausová, managing directorka, WMC/Grey
Andrea Hurychová, managing directorka a zakladatelka, WeDigital
Pavel Flégl, creative director, Isobar
Anna Olvecka, head of client service, Performics
Daniel Kafka, CEO, Fragile media