Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

YouTube Works letos ocení nejlepší kampaně. Hlásit se lze do 22. února

Už jen týden, do pondělí 22. února, mohou zájemci přihlašovat své práce do druhého ročníku soutěže YouTube Works. Poté soutěžní projekty zhodnotí porota.

„Porotci budou hledat případy, kdy byla platforma YouTube strategicky a efektivně využita k dosažení jasných obchodních a/nebo marketingových výsledků. Nezapomeňte správně prezentovat situaci. Srozumitelně uveďte své ukazatele KPI a další metriky, které pomohou porotcům porozumět vaší práci a nárokům vaší kategorie a trhu,“ píše se na webových stánkách soutěže, která je pro všechny přihlášené zdarma.

Vítězové budou vyhlášení v březnu, a to v sedmi kategoriích a udělena bude i Grand Prix. Tu si z prvního ročníku odnesla kampaň s Rytmusem pro Rexonu (Unilever) „Mesto je tvoje fitko“ od Zaraguzy CZ, pro níž zajišťovala média Mindhsare. Tato kampaň zvítězila také v kategorii Nejlepší kulturní dopad.

Reklama
Know

Partneři YouTube Works jsou: Digitální agentury / AKA (Česko), slovenská Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a Art directors club CR.

Letos se soutěží se v kategoriích:

· Nejlepší mediální strategie

· Nejlepší využití insights o publiku

· Nejlepší integrace YouTube

· Nejlepší sociální dopad pomocí YouTube

· Nejlepší využití YouTube pro výkonnostní marketing

· Nejlepší dlouhodobé používání YouTube

· Nejlepší spolupráce s influencerem

· Grand Prix

V porotě zasednou:

Tomáš Varga, CEO Central Europe, Publicis Groupe

Michal Pastier, group creative director, Zaraguza CZ/SK

Matouš Fridrich, creative director, Triad Advertising

Lenka Auerová, operations director, Adexpres

Hana Zachová, brand lead, Glami

Peter Michalka, adman, Respect APP

Adéla Krausová, managing directorka, WMC/Grey

Andrea Hurychová, managing directorka a zakladatelka, WeDigital

Pavel Flégl, creative director, Isobar

Anna Olvecka, head of client service, Performics

Daniel Kafka, CEO, Fragile media

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)