YouTube Works letos ocení nejlepší kampaně. Hlásit se lze do 22. února

Už jen týden, do pondělí 22. února, mohou zájemci přihlašovat své práce do druhého ročníku soutěže YouTube Works. Poté soutěžní projekty zhodnotí porota.

„Porotci budou hledat případy, kdy byla platforma YouTube strategicky a efektivně využita k dosažení jasných obchodních a/nebo marketingových výsledků. Nezapomeňte správně prezentovat situaci. Srozumitelně uveďte své ukazatele KPI a další metriky, které pomohou porotcům porozumět vaší práci a nárokům vaší kategorie a trhu,“ píše se na webových stánkách soutěže, která je pro všechny přihlášené zdarma.

Vítězové budou vyhlášení v březnu, a to v sedmi kategoriích a udělena bude i Grand Prix. Tu si z prvního ročníku odnesla kampaň s Rytmusem pro Rexonu (Unilever) „Mesto je tvoje fitko“ od Zaraguzy CZ, pro níž zajišťovala média Mindhsare. Tato kampaň zvítězila také v kategorii Nejlepší kulturní dopad.

Partneři YouTube Works jsou: Digitální agentury / AKA (Česko), slovenská Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a Art directors club CR.

Letos se soutěží se v kategoriích:

· Nejlepší mediální strategie

· Nejlepší využití insights o publiku

· Nejlepší integrace YouTube

· Nejlepší sociální dopad pomocí YouTube

· Nejlepší využití YouTube pro výkonnostní marketing

· Nejlepší dlouhodobé používání YouTube

· Nejlepší spolupráce s influencerem

· Grand Prix

V porotě zasednou:

Tomáš Varga, CEO Central Europe, Publicis Groupe

Michal Pastier, group creative director, Zaraguza CZ/SK

Matouš Fridrich, creative director, Triad Advertising

Lenka Auerová, operations director, Adexpres

Hana Zachová, brand lead, Glami

Peter Michalka, adman, Respect APP

Adéla Krausová, managing directorka, WMC/Grey

Andrea Hurychová, managing directorka a zakladatelka, WeDigital

Pavel Flégl, creative director, Isobar

Anna Olvecka, head of client service, Performics

Daniel Kafka, CEO, Fragile media

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345