Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním marketingu a doplníte si vzdělání o aktuální trendy. Změnit se to teď snaží MSc. studium Moderní marketing na vysoké škole NEWTON College, kde vám předají své know-how nejlepší profíci z oboru.

CEO Zaraguzy Milan Formánek, vyhlášený linkbuilder Filip Podstavec nebo psycholog a specialista na média Valery Senichev. „Lineup“ vyučujících Moderního marketingu na NEWTON College je nabitý hvězdami.

Při studiu tak jeden víkend v měsíci strávíte s řediteli firem, konzultanty a markeťáky, kteří své know-how nenačetli v knížkách, ale poctivě oddřeli a načerpali v praxi. Jednou řešíte webovou analytiku, jindy zase SEO či PR. Po absolvování studia máte silný vědomostní základ a navíc získáte mezinárodně uznávaný titul MSc.

Reklama
ČEZ

Žádné „nalajnované“ přednášky, ale ryzí praxe

Vyučující Milan Formánek v marketingu dělá už 14 let. Nejvíc zkušeností nabral jako manažer digitálního marketingu a specialista komunikace v Red Bullu, dnes z pozice CEO vede světovou reklamní agenturu Zaraguza. 

Za ty roky už vím, že neexistuje univerzální pravda. Že reklama na Instagramu je vždy správně a reklama v televizi přežitek. Tak to nefunguje. Musíte nejdřív poznat své zákazníky, zorientovat se v komunikačních kanálech a pak sestavit mix na míru vaší značce. V něm může být klidně i leták za stěračem auta, pokud to na cílovku funguje,“ objasňuje Formánek, který přednáší o moderních trendech v marketingu.

Případovky, osvědčené rady, poučení z fuck-upů. Lektoři se s vámi podělí o své mnohaleté know-how

Ryze praktické jsou také příspěvky psychologa a experta na propojení HR a marketingu Valeryho Senicheva. „Vyučuji PR a média, teoretický výklad mi trvá maximálně dvacet minut. Pak jdeme na příklady z firem. Hodnotíme tiskové zprávy či konference a řešíme, jak je dělat v době koronaviru. Chci, aby studenti zapojili kritické myšlení a selský rozum. Ukazuju jim kampaně, na kterých jsem sám pracoval a dobře do nich vidím,“ popisuje Senichev.  

Dvanáct měsíců, jedna dizertace a síť kontaktů na celý život

MSc. marketingové studium si typicky vybírají majitelé firem, leadři marketingových týmů nebo třeba specialisté, kteří chtějí získat větší rozhled. Vzdělávání trvá jeden rok a studenti na konci píší dizertační práci. „Téma si vybírají sami, společně ale hledáme koncept i cíl práce. Tím je řešení aktuálního profesního či firemního problému, se kterým se student ve potýká. Poté doporučím vedoucího, který studentovi dává expertní feedback,“ popisuje Ludmila Navrátilová, garantka a vyučující marketingových předmětů na NEWTON College.

Kromě znalostí je obrovským benefitem Moderního marketingu síť kontaktů, kterou studenti získají. Nejen s vyučujícími, ale hlavně mezi sebou.

Studenty zajímá výkonnost kampaní a typické chyby, kterým se vyhnout

S expertem na výkonnostní marketing, PPC kampaně i webovou analytiku z firmy Optimalizovaný-Web.cz Zbyňkem Hyrákem si studenti vyzkouší práci s Google Analytics. „Připravuji pro studenty ukázkový účet nebo pracují s daty vlastní firmy. Učím je, jak se v Google Analytics zorientovat a porozumět základním i pokročilým metrikám,“ popisuje. 

Jako příklad uvádí nastavení vhodného atribučního modelu, který pomáhá při srovnávání kampaní. „Mezi časté chyby patří používání nevhodného atribučního modelu. Kvůli tomu připíšete konverzi (například odeslanou objednávku či poptávku) poslednímu zdroji návštěvy. A to není fér, protože se často na konverzi podílí více kanálů,“ upozorňuje Hyrák.

On-line místo klasického osobního setkávání není omluvenkou pro horší kvalitu. Do výuky jdeme na 100 % 

Kvůli aktuální situaci se teď učí on-line. „Pro mě jako lektora je zázemí pro on-line výuku na špičkové úrovni. NEWTON College i vyučující mají v porovnání s jinými školami mimořádnou snahu, aby se zážitek z učení co nejlépe přenesl do on-line prostředí,“ popisuje vyučující obsahového marketingu a majitel Obsahové agentury Martin Brablec.

Z výuky si podle něj hodně odnesou mladí studenti i lidé, kteří už v marketingu pracují. „Jsou pak schopní probíraná témata vztáhnout ke své práci a zformulují dotaz, který jim opravdu pomůže. Jeden ze studentů se mě například skvěle zeptal, jak si obsahový marketing obhájit u vedení. Obsah se mu líbil, dokázal si ho zasadit do kontextu své práce, ale věděl, že musí nejdřív přesvědčit své šéfy,“ zakončuje Brablec.

První absolventi oboru Moderní marketing na nejlépe hodnocené soukromé VŠ v ČR vystudují v únoru 2021, nový ročník se otevírá v červnu. Přihlášky si podávejte už teď, ať si zarezervujete místo ve studijní skupině pro maximálně 30 studentů. Ke studiu se přihlásíte zde.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)