Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Televize Seznam se stala členem Asociace televizních organizací

Televize Seznam se stala od 1. února 2021 řádným členem Asociace televizních organizací (ATO). Doposud byla členem pouze přidruženým.

Podle ATO se měsíční divácký zásah Televize Seznam vyšplhal letos v lednu na 2 904 000 lidí starších 15 let (Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě 15+, reach, leden 2021). Meziročně si Televize Seznam také polepšila v rámci podílu televizní sledovanosti, a to z 0,35 % v lednu 2020 na 0,63 % v lednu letošního roku (Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, živě 15+, share, leden 2020 a 2021).

Asociace televizních organizací zajišťuje dodávky denních, archivních i online dat o sledovanosti TV vysílání.

Reklama
MMcite

Byla založena v roce 1997 jako zájmové sdružení právnických osob. Předmětem činnosti sdružení je ochrana a realizace společných zájmů členů sdružení spočívající zejména v zajišťování společného elektronického měření sledovanosti televize v České republice metodou TV metrů (projekt elektronického měření), v obchodním využívání výsledků, v propagační a reklamní činnosti, vydavatelské a nakladatelské činnosti, dále vypracovávání analýz a projednávání technicko-standardizačních a legislativně-právních a souvisejících opatření v oblasti provozování vysílání, které jsou ve společném zájmu členů a samoregulační činnost.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)