Soutěž Flema Media Awards je otevřená pro autory českých a slovenských kampaní, mediální, komunikační i digitální agentury a také pro zadavatele. První termín pro přihlášky je 15. března, ale kampaně je možné zasílat až do 18. července.
Šestnáctý ročník soutěže o inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic Flema Media Awards je vyhlášen dříve než v minulých letech. Podle pořadatelů prodloužení období, kdy lze kampaně přihlašovat, poskytne větší prostor tvůrcům zajímavých prací přemýšlet nad přihláškou i její formou, a tím zvýšit kvalitu soutěže.
„Jsme zvědaví, zda se i v loňském, tak komplikovaném roce, podařilo vytvořit kampaně, které byly něčím výjimečné. Pokud platí, že nejlepší olej vzniká pod tlakem, máme se na co těšit,“ uvedl Hynek Cimoradský, řídící partner pořádající společnosti Flemedia.
Termíny pro podávání přihlášek jsou čtyři s odstupňovanými poplatky. První je zhruba za měsíc – 15. března, pak je poplatek 3,9 tisíce korun bez DPH. Další termíny jsou na konci dubna a května a poplatek se s každým termínem o tisíc korun zvyšuje. Finální řádný termín pro odevzdání přihlášek je pak 18. července za 11,9 tisíce korun bez DPH.
Jako každoročně bude porota vyhodnocovat práce ve dvou kolech. V prvním kole posoudí práce zhruba stovka marketingových odborníků z řad zadavatelů, médií a agentur pomocí online aplikace. Ve druhém kole se sejde 25 z nich osobně (případně on-line) a vybere vítěze. Shortlist bude zveřejněn 14. září, slavnostní galavečer spojený s vyhlášením vítězů se v případě kladné epidemiologické situace uskuteční 21. října v Praze.
V loňském 15. ročníku uspěly agentury Triad Advertising, We Digital či PHD. Cenu Grand Prix obdržely agentury Oliver agency a Getlike za práci #OciPrePlac pro organizaci Post Bellum upozorňující na téma extremismu na Slovensku. Ve speciální kategorii Nejodvážnější počin uspěla kampaň na seriál HBO Bez vědomí, kterou připravila agentura Symbio pro HBO Europe.
Flema je pořádána společností Flemedia za podpory HyperCube, Nielsen Admosphere a GolfDigest. Mediálním partnerem je Mediaguru.