Simar spouští kampaň: Když výzkum, tak pořádně!

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar začátkem týdne zahajuje komunikační kampaň s názvem „Když výzkum, tak pořádně!“. Cílem kampaně je přiblížit (nejen) zadavatelům výzkumných projektů, jak vypadá kvalitní výzkum.

Simar v rámci kampaně šíří povědomí o standardech a zásadách kvality výzkumu prostřednictvím sociálních médií. Spolu s odborníky na jednotlivé oblasti výzkumu také připravuje online vzdělávací moduly, které se zaměří na vysvětlení kvalitního způsobu realizace nejběžnějších metodik. Termín jejich spuštění zatím neoznámil.

V rámci kampaně vzniklo Prohlášení o standardech Simar, které obsahují pravidla správného výběru respondentů, určují způsoby kontroly kvality sběru dat a formulují další požadavky na správné provedení výzkumného projektu. Standardy jsou nově doplněny i o otázky, které si zadavatelé vyjasňují s agenturou v přípravné fázi projektu, která je společnou zodpovědností agentury a zadavatele. Mají přispívat k důvěryhodnosti profesionálního výzkumného oboru, jedná se o důležitou podmínku věrohodnosti informací, insightů a dat, které zadavatelé využívají jako podklad k důležitému strategickému rozhodování

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba