Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama v TV a rádiu v lednu klesala. Nejvíce trpí venkovní inzerce

Hodnota reklamy v televizi, rozhlasu, tisku a venkovní reklamy v lednu meziročně klesala. Vyplývá to z monitoringu ceníkových hodnot reklamního prostoru společnosti Nielsen Admosphere.

Investice do televizní reklamy v lednu ve srovnání se stejným obdobím loni spadly nejméně u televize – o 2 %. Nejvíce pak u outdoorové reklamy (28 %).

Aktuální údaje stále vykazují dopady pandemie koronaviru, která do světa reklamy citelně zasáhla.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)