Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nový publicistický pořad Bilance: největší ekonomické výzvy pohledem reportérů ČT

Česká televize rozšiřuje reportážní publicistiku. Redakce zpravodajství přichází s novým ekonomickým pořadem Bilance autorů Filipa Černého a Michala Šenka. Tvůrci v něm chtějí ukázat, jak velká čísla, která se denně povrchně a bez souvislostí objevují v médiích, ovlivňují budoucnost každého z nás. První vydání je na programu ČT1 1. března hned po Reportérech ČT, a pak každé první pondělí v měsíci.

Půlhodinové reportáže se zaměří na zásadní ekonomicko-společenská témata současnosti. „Bilance se soustřeďuje na tři hlavní oblasti – na významné ekonomické problémy v Česku a v zahraničí, na stěžejní ekonomické hrozby a na změny, které nás čekají v nejbližší budoucnosti v souvislosti s technologiemi, například v návaznosti na revoluci v energetice,“ vysvětluje jeden z autorů nového pořadu České televize a reportér ČT Filip Černý (na fotografii nahoře) a dodává: „Reportáže si kladou za cíl ukázat, jak velká čísla ovlivňují malé lidi, a pátrají po skutečném jádru problému. Chceme, aby každá z nich nabízela širší kontext událostí a popisovala je prostřednictvím příběhů a dat.“

První vydání premiérového pořadu, který vzniká v redakci aktuální publicistiky pod šéfredaktorem Markem Wollnerem, se zaměří na nedostupnost a cenu bydlení v Česku. V nadcházejících dílech reportéři Bilance otevřou také témata, jako je kolaps recyklace v tuzemsku nebo energetika a elektromobilita.

Reklama
ČEZ

Autory Bilance jsou Filip Černý a Michal Šenk. Černý v minulosti zastával pozici šéfredaktora webu ČT24 a iHNed.cz, v současnosti pracuje jako reportér České televize. Šenk působí také jako zástupce šéfredaktora a vedoucí webu E15, dříve pracoval na pozici reportéra v Hospodářských novinách.

Poprvé se Bilance divákům představí 1. března na programu ČT1, a poté každé první pondělí v měsíci, hned po pořadu Reportéři ČT.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu