Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Maybelline si na produkci youtube seriálu Make-up in the City vybral Bubble

Už pátou sezónu odstartoval youtube seriál Make-up in the City vytvářený značkou Maybelline New York. Do další 12ti dílné série určené pro ČR, SR a Maďarsko vstupuje s novým produkčním partnerem – obsahovou agenturou Bubble.

„Maybelline New York je jediná beauty značka na našem trhu, která vytváří pro své fanynky a zákaznice youtube obsah v dlouhodobém časovém horizontu. Cílem videí je udělat z líčení zábavu a snížit možnou frustraci z aplikace či výběru správného make-up produktu, a to za pomoci příjemných osobností Maybelline ambasadorů, či blogerů“ říká Barbara Čiháková, Group Product Marketing Manager v L’Oréal.

První díl od Bubble:

Reklama
ČEZ
https://www.youtube.com/watch?v=BdmLNa14l9A

Agentura Bubble po vítězství v tendru, kterého se účastnilo šest agentur, má za úkol připravit pro Maybelline New York minimálně jednu sérii youtube videí (celkem 12 dílů) pro trhy Česká republika/Slovensko a Maďarsko. „Není mnoho značek, které se rozhodnou natáčet pravidelný obsah na Youtube. Proto jsme moc rádi, že jsme v tendru uspěli a po McDonald’s youtube kanálu se můžeme zapojit do tvorby obsahu pro další velmi úspěšný projekt, jakým Make-up in the City určitě je,“ řekla Andrea Krenková, Client Service Director, z agentury Bubble.

„Na produkcích pro značky McDonald’s nebo Philips máme vyzkoušeno, že vlastní produkce dokáže celý proces maximálně zrychlit a pro klienta zjednodušit. V tendru jsme tak mohli kromě zkušeností nabídnout také naše studio Bright, techniku, režiséra, kameramana, rekvizity – vzniklo nám tady malé newyorské studio. To pochopitelně také optimalizuje celkovou cenu,“ doplnila Krenková.

Seriál vychází první den v měsící. Nový díl s Monikou Bagárovou v hlavní roli byl již ovolněn na oficiálním kanálu Maybelline New York.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)