Společnost Madeta mění positioning svého mléčného výrobku Jihočeský tvaroh & Jogurt. V právě spuštěné kampani od Saatchi & Saatchi se zaměřuje na jeho novou neochucenou variantu, kterou prezentuje jako ideální produkt pro zákazníky se zájmem o vyváženou stravu a aktivní životní styl. V souvislosti se změnou positioningu Madeta představila také novou minimalistickou grafiku produktu.
Kampaň vytvořila agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe, která pro Madetu připravila také nedávnou kampaň na Cottage. Kreativní koncept je postaven na propojení produktu s volnočasovými aktivitami a představuje ho jako vhodnou svačinu nejen ke sportu a dalším aktivitám. Kampaň běží od 8. února v televizi, online a rádiu.
„Repositioningem produktu reagujeme na současné trendy směřující k zdravému a aktivnímu životnímu stylu. Výrazně jsme zjednodušili design a změnili název produktu na Jihočeský tvaroh & jogurt. Klademe tak větší důraz na vyrovnanost a harmonii obou složek v produktu. Hlavním claimem celé kampaně je ‚Energie tvarohu & lehkost jogurtu‘. Právě tato přízviska nejlépe vystihují atmosféru produktu. V rámci TV spotu jsme se ve spolupráci s kreativní agenturou Saatchi & Saatchi zaměřili, kromě energie a lehkosti, také na radost z pohybu.“ říká Matěj Jiránek, produktový manažer, Madeta a.s.