Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Internet Info prodá Euro. Týdeník opět ožije

AKTUALIZOVÁNO Společnost Internet Info, která zkraje ledna koupila za 15,8 milionů korun online divizi zkrachovalého vydavatelství Mladá fronta, prodává ochrannou známku k týdeníku Euro. Ten byl i součástí lednového dealu. Aktuální prodej MAM v pátek potvrdila marketingová ředitelka Internet Info, Renata Fiedlerová a dnes i nový majitel Eura, ředitel New Look Media Miloš Štěpař.

„Prodej ochranné známky k tištěnému Euru je na pořadu dne. Web si rozhodně ponecháme,“ uvedla Fiedlerová s tím, že transakce proběhne tento týden.

New Look Media už vydává lifestylový měsíčník Dolce Vita a dvouměsíčník Muži v Česku. První číslo Eura má vyjít 22. března. Zásadní proměnou vzhledu zatím neprojde.

„Budou to mít náročné, přeji jim to nejlepší, ale tištěným ekonomickým titulům se v Česku moc nedaří generovat zisk. Je důležité, aby začali co nejdříve, aby ještě chytli silnou část roku,“ řekl zdroj, který MAM na transakci upozornil.

„Byť jsem z jiného segmentu, věřím, že Euro dokážeme dělat ziskově. Vždy jsem postupoval organicky, i Dolce Vitu se nám podařilo v covidovém roce dostat do lepší kondice, než byla pod Mafrou. Už jen proto, že jsme dokázali přistupovat k titulu a klientům s péčí. Ty peníze je potřeba si vydřít. Euro má navíc výborný brand a povědomí, v tom je jeho síla. Velkou roli budou hrát suplementy a přílohy jako je řada Top nebo Esence. Znovu se k nám také vrací ročenka Amazing Places,“ řekl Miloš Štěpař MAM. Publikace Amazing Places přitom naposledy vyšla pod vydavatelstvím A11.

Šéfredaktorem týdeníku bude opět Ondřej Hergesell. „Těší mě, že se podařilo Euro zachránit a že se brzy vrátíme k našim čtenářům a předplatitelům. Obsah a zaměření se nemění, nové Euro bude stavět na kvalitní, moderní byznysové novinařině,“ říká Hergesell.

Server Euro.cz zůstává pod společností Internet Info, která jej po nákupu okamžitě uvedla do provozu a začala „plnit“ aktuálním obsahem. Obnovené Euro bude pracovat s doménou TýdeníkEuro.cz. Oba názvy se podobající weby mají být graficky odlišeny, aby nedocházelo ke zmatení čtenářů.

O Euro a online divizi mělo ještě zájem vydavatelství A 11. Zástupci New Look Media se tehdy aukce nezúčastnili.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu