Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až z toho mrazí“

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější kreativní koncept. U mladší generací oblíbených sorbetů pracuje například s postavičkou lamy.

„Pro sezonu 2021 přicházíme s redesignem portfolia zmrzliny a kampaní s heslem Jogurt tak dobrej, až z toho mrazí od Socialsharks. Máme ambice přinést do segmentu něco originálního, vyrobeného z kvalitních ingrediencí a pevně se v něm etablovat,“ říká Jaroslav Semerák, marketingový manažer Hollandia.

Stejně jako v případě jogurtů, zmrzlina podle CMO „nedělá kompromisy“, pro její výrobu se používají prémiové ingredience, například belgická čokoláda nebo kvalitní ovocné sorbety. Díky základu ze Selského jogurtu zmrzliny obsahují kultury BiFi a jsou bez lepku.

Reklama
ČEZ

„Novým grafickým kabátem chceme lépe komunikovat jedinečnost naší zmrzliny a pomoci dlouhodobým spotřebitelům Hollandie, aby ji v mrazáku lépe našli. U variant se sorbetem, které jsou odpovědí na preference mladší cílové skupiny nově používáme kreslené postavičky lamy a psa jež navazují na vizuální styl Hollandie. Mají za cíl zvýšit vizuální atraktivitu a budou produkt provázet i mimo obaly,“ doplňuje Semerák s tím, že redesign zpracovala agentura Yellow shapes ve spolupráci se společností PreArtWork.

Kampaň poběží na přelomu jara a léta letošního roku a bude vzhledem ke svému charakteru zaměřená hlavně do online prostoru a na sociální sítě. Pokud to situace v létě dovolí, objeví se také na venkovních akcích.

Hollandia „jogurtová zmrzka“ je aktuálně k dostání v řetězcích Billa, Globus a COOP, v sezóně se objeví také v Tescu. Distribuce na další řetězce je aktuálně v jednání. Loni v září společnost představila novinku Duo Dezert Hollandia. Jogurty prošly redesignem už v roce 2016.

Podle Semeráka pandemie obchod Hollandie díky retailovému prodeji zásadně nepoznamenala, i když ztráty jsou patrné v segmentu gastro. Spotřeba jogurtů se během pandemie nijak výrazně nezměnila, dlouhodobě je patrný příklon k bílým jogurtům na úkor ochucených.

Do marketingu investuje i konkurenční Madeta. „V posledních letech marketingový rozpočet pravidelně navyšujeme přibližně o dvacet procent ročně. Nepřemýšlíme, že dáme 80 procent na televizi a 20 procent do onlinu, ale vždy šijeme mediální mix každé značce na míru,“ sdělil marketingový šéf Madety Jan Teplý v lednovém rozhovoru pro MAM.

Loni komunikovala například i Mlékárna Kunín pod heslem „Ctíme zásady beskydských mlékařů.“  Za videem propagujícím produkt mléčná rýže stojí agentura Hullabaloo. Režírovala ho Alice Nellis a produkovala společnost Boogie Films.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)