Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Economia spouští novou platformu Aktuálně+. „Chceme blíže čtenářům“

Zpravodajský online deník Aktuálně.cz, spouští novou platformu nazvanou Aktuálně+ (A+). Chce v ní více představit redakci, unikátní projekty „ve veřejném zájmu“ a umožnit čtenářům aktivně se zapojovat. 

„Zůstáváme nadále otevřeným zpravodajským webem bez zamykání a paywallu. Skrze A+ se chceme dostat blíže našim čtenářům, představit jim redakci, naše hodnoty. Ukázat jim zákulisí investigativní žurnalistiky a víc jim přiblížit přípravu speciálních projektů o exekucích, chudobě, klimatu, problémech mladých lidí,“ říká šéfredaktor Aktuálně.cz Josef Pazderka.

Aktuálně.cz patří do pětice největších českých zpravodajských webů, v roce 2020 vyrostlo podle statistik NetMonitoru o 24 procent v počtu reálných uživatelů (RU), stabilně ho sleduje přes čtyři miliony čtenářů měsíčně. „Jsem rád, že i nadále můžeme čtenářům zpřístupnit celý náš obsah bez omezení, nezavádíme žádné uzamykatelné sekce, které lidi uzavírají do malých exkluzivních ‚bublin‘. Zároveň ale nechceme rezignovat na kvalitní novinařinu. Proto v této nové platformě mimo jiné nabízíme možnost dobrovolně přispívat na speciální projekty, kterým se v redakci pravidelně věnujeme,“ dodává Pazderka.

Reklama
Know

Web Aktuálně.cz má podle šéfredaktora i nadále ambici uživit se primárně reklamou, chce ale ještě více představit a zdůraznit unikátní projekty „ve veřejném zájmu“, k jejichž dobrovolné podpoře vyzývá čtenáře. „Inspirovali jsme se britským Guardianem a podobnými zahraničními modely. Nechávají obsah otevřený, ale čtenářům v rámci něj intenzivně vysvětlují, že pokud očekávají na webu dlouhodobě něco nad rámec běžného zpravodajství, musí být ochotni to podpořit, alespoň symbolicky,“ doplňuje.

A+ kromě možnosti finančního příspěvku nabídne čtenářům také upozornění na besedy pořádané redakcí Aktuálně.cz, bližší kontakt s redakcí a rozběhne systém ambasadorů, kteří budou ve svém regionu pomáhat s propagací značky.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)