V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.
„Chtěli jsme využít i tuto možnost, kterou nosiče citylighty nabízí, a vytvořit z nich doslova naše předsunuté výlohy. Díky navrženému konceptu showcases můžeme kolemjdoucím představit vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky alverde podobně jako v celé síti dm prodejen a našim zákazníkům odvyprávět příběh, který ožívá v účincích příslušných produktů ze světa výživy, krásy a péče o tělo,“ představuje myšlenku kampaně Síla přírody manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.
Plochu oboustranného citylightu doplňují plakáty s heslem kampaně „Věřím v sílu přírody“, pod kterým jsou na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. Vše je doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským. Toto kreativní řešení komunikační kampaně bylo připraveno ve spolupráci s agenturou Wavemaker a dm drogerií.
„Vystavení skutečných produktů vytváří z klasického CLV prodlouženou ruku obchodů či e-shopů a kolemjdoucí tak mají konkrétní produkty téměř hmatatelně na dosah,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.
S aktuální prezentací produktů dm drogerie značky alverde se mohou cestující setkat ve stanicích metra Budějovická, Chodov, Florenc, Náměstí Republiky, Karlovo náměstí a Letňany.