Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné produkty privátní značky alverde, doplněné o byliny, které tyto produkty obsahují.

„Chtěli jsme využít i tuto možnost, kterou nosiče citylighty nabízí, a vytvořit z nich doslova naše předsunuté výlohy. Díky navrženému konceptu showcases můžeme kolemjdoucím představit vybrané reálné produkty z řady certifikované přírodní kosmetiky alverde podobně jako v celé síti dm prodejen a našim zákazníkům odvyprávět příběh, který ožívá v účincích příslušných produktů ze světa výživy, krásy a péče o tělo,“ představuje myšlenku kampaně Síla přírody manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.

Plochu oboustranného citylightu doplňují plakáty s heslem kampaně „Věřím v sílu přírody“, pod kterým jsou na podstavcích vystaveny sprchový gel, šampon a dětská mycí emulze. Vše je doplněno levandulí, meduňkou a měsíčkem lékařským. Toto kreativní řešení komunikační kampaně bylo připraveno ve spolupráci s agenturou Wavemaker a dm drogerií.

„Vystavení skutečných produktů vytváří z klasického CLV prodlouženou ruku obchodů či e-shopů a kolemjdoucí tak mají konkrétní produkty téměř hmatatelně na dosah,“ říká Dana Svobodová, jednatelka společnosti MetroZoom.

S aktuální prezentací produktů dm drogerie značky alverde se mohou cestující setkat ve stanicích metra Budějovická, Chodov, Florenc, Náměstí Republiky, Karlovo náměstí a Letňany.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
AR25_boom
becherovka_spot
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi