Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe zvítězila v tendru distributora kosmetiky a zdravotních produktů Mark Distri. Nově zajišťuje komunikaci pro balzámy na rty Blistex a přípravky do koupele Tetesept.
Pro značku Blistex vytvořila agentura MSL novou komunikační strategii, která cílí vedle aktivních žen nově i na ostatní členy domácnosti. V rámci komunikačních aktivit využije spolu s tradičními PR nástroji také Instagram a spolupráci s influencery jako jsou Nikola Hezucká či Andrea Sestini Hlaváčková. Veškerou komunikaci propojuje hashtag #pozornapusu.
Pro přípravky do koupele Tetesept znamená spolupráce s MSL zahájení koncepční komunikace brandu na českém trhu. Značka bude cílit na sportovce i další zákazníky s aktivním životním stylem, na ženy a rodiče s dětmi. V komunikaci zde agentura pracuje s klasickými PR nástroji nebo s Instagramem. Důležitou roli v komunikačním mixu mají také influenceři, například kajakář Josef Dostál. Společným jmenovatelem všech komunikačních kanálů je hashtag (a výzva) #DejSiVanu.
„Jsem rád, že se naše portfolio rozrostlo o další značky, tentokrát ze segmentu kosmetiky, kterým můžeme pomoci s komplexní komunikační strategií. V obou případech se jedná o zajímavé integrované projekty, kde jádro komunikace probíhá na sociálních sítích a v on-line médiích. Pro plánování kampaní využíváme síťový nástroj Fluency, který umožňuje na základě datové analýzy volit vhodné komunikační kanály a efektivně cílit jednotlivé aktivity,“ říká Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL.
Blistex vznikl v roce 1947 jako firma, která se specializuje na péči o rty. V současné době působí ve více něž 70 zemích světa. Značka Tetesept spadá pod německou zdravotnickou společnost Merz. Ta od roku 1908 vyrábí medicínské, wellness a dětské přípravky do koupele.