Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agentura MSL nově zajišťuje PR pro značky Blistex a Tetesept

Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe zvítězila v tendru distributora kosmetiky a zdravotních produktů Mark Distri. Nově zajišťuje komunikaci pro balzámy na rty Blistex a přípravky do koupele Tetesept.

Pro značku Blistex vytvořila agentura MSL novou komunikační strategii, která cílí vedle aktivních žen nově i na ostatní členy domácnosti. V rámci komunikačních aktivit využije spolu s tradičními PR nástroji také Instagram a spolupráci s influencery jako jsou Nikola Hezucká či Andrea Sestini Hlaváčková. Veškerou komunikaci propojuje hashtag #pozornapusu.

Pro přípravky do koupele Tetesept znamená spolupráce s MSL zahájení koncepční komunikace brandu na českém trhu. Značka bude cílit na sportovce i další zákazníky s aktivním životním stylem, na ženy a rodiče s dětmi. V komunikaci zde agentura pracuje s klasickými PR nástroji nebo s Instagramem. Důležitou roli v komunikačním mixu mají také influenceři, například kajakář Josef Dostál. Společným jmenovatelem všech komunikačních kanálů je hashtag (a výzva) #DejSiVanu.

Reklama
ČEZ

„Jsem rád, že se naše portfolio rozrostlo o další značky, tentokrát ze segmentu kosmetiky, kterým můžeme pomoci s komplexní komunikační strategií. V obou případech se jedná o zajímavé integrované projekty, kde jádro komunikace probíhá na sociálních sítích a v on-line médiích. Pro plánování kampaní využíváme síťový nástroj Fluency, který umožňuje na základě datové analýzy volit vhodné komunikační kanály a efektivně cílit jednotlivé aktivity,“ říká Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL.

Blistex vznikl v roce 1947 jako firma, která se specializuje na péči o rty. V současné době působí ve více něž 70 zemích světa. Značka Tetesept spadá pod německou zdravotnickou společnost Merz. Ta od roku 1908 vyrábí medicínské, wellness a dětské přípravky do koupele.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)