Reklama
Megaboard

Značky Prim a Škoda spojily síly: vytvořily limitovanou edici hodinek Popular

Koncem roku vznikla limitovaná edice hodinek Prim Popular, která spojuje dvě tradiční československé značky – společnosti Eton hodinářská, výrobce českých hodinek Prim, a automobilku Škoda. Edice vznikla při příležiosti výročí 125 let od vzniku Škody Auto.

Limitovaná edice s názvem Prim Popular bude vyrobena v počtu 60 kusů.

Inspirací pro design hodinek se stal vůz Škoda Popular Monte Carlo, který slavil své největší úspěchy zejména v druhé polovině 30. let 20. století. První dvě auta vznikly v prosinci 1935 a lednu 1936 pro Rallye Monte Carlo. S jedním z nich posádka ve složení Zdeněk Pohl – Jaroslav „Jája“ Hausman dosáhla na 2. místo. Jejich úspěch vyvolal stavbu odvozeného „civilního“ vozu, který – ač pouze v 70 kusech – se nabízel v několika karosářských provedeních. Všech ostatních Popularů, které se vyráběly v letech 1934-1946, vzniklo přibližně 22 000.

Hodinky, které se prodávají za 120 tisíc korun, byly navrženy konstruktéry a designery společnosti Elton hodinářská, konzultačně se na nich podíleli designér Peter Olah a šéf vnějších vztahů Michal Kadera ze Škody Auto. Inspirace slavným československým automobilem se prolíná designem pouzdra i číselníku.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále