Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zlatý středník ocení nejlepší „covidový projekt“, vítěze oznámí v září

Do devatenáctého ročníku oborové soutěže Zlatý středník pořádané PR Klubem lze zasílat přihlášky do půlnoci 31. března. Účastnit se mohou firmy z Česka i Slovenska, agentury a veřejné instituce. Vítězové budou vyhlášeni v září.

Novinkou letošního ročníku Zlatého středníku je ocenění Grand Prix Nejlepší covid projekt, ten vyznamená nejlepší počin související s koronavirovou krizí. Nová je i kategorie Společenská odpovědnost a udržitelnost, která byla podle předsedy Výkonného výboru PR Klubu Pavla Vlčka doplněna na základě poptávky přihlašovatelů.

„Jednou z novinek letošního roku je rozšíření kategorie Krizová komunikace a komunikace změny o oblast public affairs. Reagujeme tak na komunikační výzvy, se kterými se firmy a instituce musely potýkat kvůli pandemii koronaviru. Očekáváme zde proto nárůst přihlášek,“ uvedla Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Reklama
Know

Už loňský ročník soutěže byl v tomto ohledu historicky rekordní, když do Zlatého středníku dorazilo 415 přihlášek. Z toho bylo 54 přihlášek ze Slovenska, odkud se zájemci budou moci hlásit i letos. „Asociace mluvčích Slovenska proto pro aktuální ročník převezme záštitu na Slovensku. Našim cílem je, aby tato soutěž byla kvalitním benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ uvedl Vladimír Machalík, předseda Asociace mluvčích Slovenska

Přihlašovatelé mohou vybírat jak mezi tradičními kategoriemi nejlepších firemních časopisů, newsletterů, katalogů, výročních zpráv či webů, tak mezi kategoriemi, jako například Nejlepší struktura, obsah a storytelling, PR event, Interní komunikace nebo Influencer marketing. Ocenění Grand Prix si pak odnesou též Osobnost PR, Talent roku a Nejlepší agentura.

Další změna je pak formální, letošní ročník ponese označení Zlatý středník 20/21, ve svém názvu tak podle pořádajícího PR Klubu spojí jak hodnocené projekty za rok 2020, tak rok vyhlášení vítězů 2021.

Osmnáctý ročník soutěže proběhl ještě s názvem Zlatý středník 2019 a ceny rozdal loni začátkem září v celkem 34 kategoriích. Osobností PR se stal Bohuslav Bohuněk za publikaci knihy P.R.ciny, talentem Štěpán Soukeník (porota ho ocenila za jeho kariérní úspěch na pozici Politics and Government Outreach Manager pro region střední a východní Evropy ve varšavské regionální centrále technologického gigantu Facebook). Nejlepší agenturou se stala FleishmanHillard, jejíž tým se podílel na projektech, které byly oceněny v celkem v osmi kategoriích. Nejvíce ocenění si odnesly společnosti Plzeňský Prazdroj, O2 Czech Republic a Škoda Auto.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu