Od prosince 2020 zastává pozici marketingového ředitele ve společnosti Organická apotéka (dříve Havlíkova přírodní apotéka) Jan Samko. Firma nabízí produkty, které mají spojovat moderní vědu, organické suroviny a receptury prověřené časem.
Samko má rozsáhlé zkušenosti z podobných pozic. Sedm let byl marketingovým ředitelem Alza.cz, působil také jako senior brand manažer ve společnosti Seznam.cz. Pozici CMO vykonával také ve společnosti Datart a Czech News Center (CNC). Na svém LinkedIn profilu má na devadesát doporučení od kolegů a bývalých spolupracovníků, kteří vyzdvihují například jeho rozsáhlé zkušenosti s e-commerce.
Organická apotéka sahá pro inspiraci až do 16. století. Produkty se vyrábějí ve Statenicích nedaleko Prahy. V Chářovicích u Prahy se nachází rozlehlé pláně, kde se pěstují bylinky. Vývoj prvního produktu (Havlíkův přírodní zázrak) trval téměř čtyři roky. Pak k němu přibyla Ranní čisticí maska, která je dnes nejznámějším produktem. Společnost má dnes podle webových stránek v Česku a na Slovensku sedmnáct prodejen.