Reklama
Megaboard

Za marketing Organické apotéky zodpovídá Jan Samko

Od prosince 2020 zastává pozici marketingového ředitele ve společnosti Organická apotéka (dříve Havlíkova přírodní apotéka) Jan Samko. Firma nabízí produkty, které mají spojovat moderní vědu, organické suroviny a receptury prověřené časem.

Samko má rozsáhlé zkušenosti z podobných pozic. Sedm let byl marketingovým ředitelem Alza.cz, působil také jako senior brand manažer ve společnosti Seznam.cz. Pozici CMO vykonával také ve společnosti Datart a Czech News Center (CNC). Na svém LinkedIn profilu má na devadesát doporučení od kolegů a bývalých spolupracovníků, kteří vyzdvihují například jeho rozsáhlé zkušenosti s e-commerce.

Organická apotéka sahá pro inspiraci až do 16. století. Produkty se vyrábějí ve Statenicích nedaleko Prahy. V Chářovicích u Prahy se nachází rozlehlé pláně, kde se pěstují bylinky. Vývoj prvního produktu (Havlíkův přírodní zázrak) trval téměř čtyři roky. Pak k němu přibyla Ranní čisticí maska, která je dnes nejznámějším produktem. Společnost má dnes podle webových stránek v Česku a na Slovensku sedmnáct prodejen.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále