Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Za marketing Organické apotéky zodpovídá Jan Samko

Od prosince 2020 zastává pozici marketingového ředitele ve společnosti Organická apotéka (dříve Havlíkova přírodní apotéka) Jan Samko. Firma nabízí produkty, které mají spojovat moderní vědu, organické suroviny a receptury prověřené časem.

Samko má rozsáhlé zkušenosti z podobných pozic. Sedm let byl marketingovým ředitelem Alza.cz, působil také jako senior brand manažer ve společnosti Seznam.cz. Pozici CMO vykonával také ve společnosti Datart a Czech News Center (CNC). Na svém LinkedIn profilu má na devadesát doporučení od kolegů a bývalých spolupracovníků, kteří vyzdvihují například jeho rozsáhlé zkušenosti s e-commerce.

Organická apotéka sahá pro inspiraci až do 16. století. Produkty se vyrábějí ve Statenicích nedaleko Prahy. V Chářovicích u Prahy se nachází rozlehlé pláně, kde se pěstují bylinky. Vývoj prvního produktu (Havlíkův přírodní zázrak) trval téměř čtyři roky. Pak k němu přibyla Ranní čisticí maska, která je dnes nejznámějším produktem. Společnost má dnes podle webových stránek v Česku a na Slovensku sedmnáct prodejen.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)