Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů očkovací kampaně. Strop je 3,5 milionu

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden vypršela, z pěti nominovaných předložily své návrhy čtyři agentury.

„Komise, která je složena ze zástupců úřadu vlády a ministerstva zdravotnictví, teď provede posouzení splnění podmínek účasti a hodnocení nabídek. Počet obdržených nabídek svědčí o tom, že ze strany mediálních agentur je o zakázku zájem, přestože je výše nabídkové ceny zastropována na částce 3 500 000 korun bez DPH,“ uvedl Vladimír Vořechovský, mluvčí úřadu vlády.

Jak do celého komunikačního projektu zapadá aktivita iniciativy Cesta ven, která zkraje ledna uspořádala hackathon, vymyslela státu kreativu k očkování zdarma a v těchto dnech vybírá ze tří nejlepších návrhů, není zatím jasné. S jistotou lze jen říci, že některé z agentur oslovených vládou jsou i součástí iniciativy.

Reklama

Svoji vlastní kampaň navíc startuje i pražský magistrát, který kreativu dostal od agentury DDB a nabízí ji i krajům. Tento týden zatím představil nový informační web.

S největší pravděpodobností tak budou po celém Česku k vidění různé kampaně. Nejčerstvější průzkumy ukazují, že lidé se k očkování začínají více přiklánět i bez kampaně, ovšem v situaci, kdy Česko řeší nedostatek vakcíny.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)