Společnost BigBoard, provozovatel venkovní reklamy, spustila na konci roku 2020 masivní billboardovou kampaň pro Armádu České republiky. Ta má upozorňovat na to, že tyto ozbrojené síly jsou schopny hájit nejen bezpečnost naší země, ale jsou aktuálně i jedním z klíčových prvků státu v boji proti nákaze covid-19. Kampaň vyrobila a na své plochy zdarma umístila skupina BigBoard prostřednictvím své nadace.
Nadace BigBoard podpořila současnou komunikační kampaň Armády České republiky (dále jen AČR) více než 200 venkovních ploch v rámci celé ČR a pražského metra. „Naše firma a tedy i naše nadace podporují armádu dlouhodobě. Už v minulém roce jsme se zapojili do úspěšné náborové kampaně a poskytli armádě 70 venkovních ploch. Současnou kampaň chápeme jako naše poděkování armádě, ale především chceme ukázat, že armáda je jednou z mála složek státu, která profesionálně a na velmi vysoké úrovni zvládá každý úkol, který je jí svěřen,“ řekl předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa.
„Vážíme si toho, že můžeme podporovat naše vojáky. Zároveň bych ale chtěl poznamenat, že to není naše jediná charitativní aktivita. Za dobu existence skupiny BigBoard jsme podpořili nejrůznější charitativní a společensky odpovědné projekty skrze reklamní plnění přesahující částku 250 mil. Kč,“ dodal předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa.