Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy

„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku vytvořily Verizon a Unit9. Určena je pro mobilní telefony a umožňuje uživatelům rozmístit poklady ze sbírek třeba v jejich domovech či kdekoli jinde na tak dlouho, dokud budou sledovat obrazovku.

Přímo na ulici tak můžete překročit řeku Delaware s Washingtonem (Emanuel Leutze, 1851) nebo obdivovat obživlou tapiserii Jednorožce odpočívajícího v zahradě (1495–1505).

Tyto hříčky pro mobilní telefony mají ovšem větší úkol – upozornit na virtuální prohlídky, které muzeum pořádá, aby s ním jeho návštěvníci neztratili kontakt, a také na možnosti mobilní sítě 5G, kterou poskytuje Verizon.

Reklama
MMcite

V rámci virtuálních prohlídek se můžete seznámit s 50 slavnými exponáty a zahrát si s nimi hry, jež vám odemknout další obsah. V aplikaci, k níž se dostaneme přes QR kód na stránkách themetunframed.com, můžete strávit klidně i jednu dvě hodiny. Do příběhů vás totiž vtáhne grafika i hudba, navíc obrazy před vámi ožívají a doprovází je reálné zvuky. A kromě vší této zábavy se toho hodně naučíte.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)