Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Řekni, že to není tvoje vina! Britská vláda razantně změnila tón komunikace

„Stay Home, Save Lives“ pokračuje přímočarou konfrontační kampaní. Napříč všemi médii britská vláda připomíná extrémní podmínky zaměstnanců Národní zdravotní služby, ale i všech ostatních občanů království.

Ve Velké Británii umírá v posledních dvou týdnech přes tisíc lidí denně, což představuje jedno úmrtí na covid každých třicet sekund, čtvrtina z obětí je mladších 55 let. Britská vláda proto v televizním prime-timu těsně před víkendem uvedla nový spot, který velice emotivním způsobem zpytuje divákovo svědomí tím, že se ho táže, zda dodržuje pravidla určující styk mezi lidmi v době pandemie. Zdůrazňuje také, že lidé mají zůstat doma a připomíná extrémní podmínky, kterým jsou vystavování zdravotníci v první linii. „Podívej se jim do očí a řekni jim, že jsi udělal, co jsi mohl, abys zabránil šíření covid-19,“ zní výzva na konci spotu, který v rámci kampaně doprovází také dvouminutové video s upřímnými svědectvími pacientů a personálu z Basingstoke and North Hampshire Hospital a St. George’s Hospital v Londýně.

Cílem kampaně je zasáhnout co největší počet obyvatel. Je nasazena v televizi veřejné služby Channel 4 a komerční ITV, běží v rozhlase, na venkovních plochách, v digitálu, tisku a také sociálních médiích. Na vizuálech se objevují rovněž další pracovníci veřejných služeb, jako jsou řidiči autobusů, lékárníci, prodavači. Slogany otázkami vyzývají občany, aby přemýšleli o svých činech: „Podívej se jí do očí a řekni, že tvůj výlet do obchodu byl zásadní.“ „… že jsi nikdy neporušil pravidla.“ „… že nebezpečí nehrozí.“

Reklama
MMcite

Na tvorbě kampani spolupracuje několik agentur: Mullen Lowe, OmniGOV, Freuds, MMC a 23red. Kreativa vznikla v Mullen Lowe.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu