Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly, rodinná značka přírodní kosmetiky.
Po vítězném tendru začala spolupráce s TopNatur podzimní kampaní na produkt ColonFit – 100% přírodní preparát podporující trávení. Kampaň silně orientovaná na prodej spojovala několik digitálních nástrojů včetně kontextové reklamy na obsahové síti a ve vyhledávání, podpořena byla také na sociálních sítích a prostřednictvím PR v tradičních médiích.
„Jsme rádi, že se nám před koncem roku podařilo posílit pozici TopNatur na trhu a těšíme se na další digitální výzvy v roce příštím,“ říká Milica Petrik, Digital Director v Havas Prague.
Klientem z podobné oblasti je značka Smyssly, které bude digitální tým Havasu pomáhat s prezentací na sociálních sítích, performance kampaněmi a vizuální identitou pro online kanály.
Těžištěm komunikace má být performance marketing zaměřený na prodej produktů online. „Tento typ marketingu je v současné době klíčový, jak nám ukázal rok 2020, kdy se většina našich klientů zaměřila právě na online, sociální sítě a nové technologie,“ dodává Milica Petrik.