AKTUALIZOVÁNO Online divizi vydavatelství Mladá fronta koupila společnost Internet Info, která provozuje například servery Lupa.cz či Měšec.cz. Cena se vyšplhala na 15,8 milionů korun, tedy lehce nad vyvolávací cenu 15 milionů korun. Součástí dražby byla i ochranná známka vztahující se k týdeníku Euro.
„Zatím rozhodně nezvažujeme vydávat týdeník. Ale rádi bychom zachovali server Euro.cz. Aktuálně vše teprve řešíme, včetně personálního obsazení, protože budeme potřeboval redaktory. Týká se to i dalších serverů, které jsou součástí nákupu,“ řekla MAM Renata Fiedlerová, marketingová ředitelka společnosti Internet Info.
Druhým zájemcem o online divizi a týdeník bylo vydavatelství A 11. Další firmy vyjádřily zájem jen o některé ze serverů.
„Náš strop byl okolo 15,5 milionu, větší hodnotu pro nás ta společnost nemá. Nechtěli jsme dál přihazovat, protože hodnota Mladé fronty se každou hodinu snižuje, a ještě kolem toho bude hodně starostí,” řekl ředitel vydavatelství A 11 Aleš Zavoral.
Online divize MF zahrnuje weby Autohit.cz, Cnews.cz, Cochces.cz, Edna.cz, Euro.cz, Finance.cz (včetně subdomén), Finance.sk, Hrydnes.cz, Hryprebaby.sk, Hrypredivky.sk, Hryprodivky.cz, Hryzadarmo.sk, Jogo.cz, Mf.cz, Mujsoubor.cz, Nasvah.cz, Onlinovky.sk, Profit.cz, Raketka.cz, Rodicov.cz, Softmania.sk, Stahnu.cz, Stiahnut.sk, Videacesky.cz či Zdravotnictviamedicina.cz. Weby jsou od prosince nedostupné, protože firma už nebyla schopná platit za hostingové služby.
Společnost Internet Info před rokem koupila také 100% podíl ve vydavatelství IDG Czech Republic. V rámci obchodu firma získala tradiční papírové časopisy Computerworld, CIO Business World, ChannelWorld, Security World, CFO World a HD World a také související weby Computerworld, CIO Business World, PC World a další.
Týdeník Euro přestal v tištěné podobě vycházet na konci listopadu 2020. Několik čísel pak ještě vyšlo čistě v online podobě.