Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

VIDEO: Oděvní značky Gucci a North Face v kampani představily společnou kolekci

Velmi pestrobarevná kolekce Gucci a North Face vznikla po měsících spolupráce a značky v nich odkazují na svou historii i udržitelný odkaz. 

Spolupráce značek provází i televizní kampaň. Ten zachycuje skupinku turistů v horách při kempování u jezera se stylizací retro dovolené ze sedmdesátých let. Společnost The North Face ostatně vznikla v roce 1966 v San Francisku a atmosféra kampaně částečně odráží období a éru hippies v bohatém využití květinových vzorů. Jako soundtrack k celé videokampani zní píseň skupiny „Bad Moon Rising“, kterou napsal John Fogerty. 

Kolekce pro muže a ženy zahrnuje pestrobarevné doplňky, polstrované kabáty, bombery a vesty s husím peřím, košile, sukně, trička a mikiny či zavazadla a boty, ale také stany a spací pytle. Svrchní oděvy a vybavení vycházejí z originálních návrhů The North Face ze sedmdesátých let a nabízí několik barevných květinových potisků, které nesou nové logo The North FacexGucci. Toto kombinované logo se třemi zakřivenými čarami The North Face a barevným pruhem Gucci je také zobrazeno na štítku. Kolekce je v souladu se závazkem obou značek k udržitelnosti, výrobky obsahují například nylonovou tkaninu získanou z recyklovaných materiálů, jako jsou rybářské sítě, koberce a jiné zbytky.

Reklama
Know

Spolupráci obou značek propaguje například i inovativní OOH reklama na zdi obytného domu v italském Miláně. Celá stěna vypadá jako potažená červenou bundou, přitom jde o zdařilý nátěr. 

Na oslavu motivů kolekce budou během ledna v pěti městech světa -Hongkongu, Šanghaji, Londýně, New Yorku a Miláně – představeny Gucci Artwalls, které budou obsahovat snímky s motivy kolekce a loga obou značek.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)