Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Answear po vstupu na burzu expanduje a spouští celoroční TV kampaň

Do svého rozvoje může online obchod s módou Answear díky prosincovému vstupu na polskou burzu investovat zhruba 260 milionů korun. Letos tak společnost, která působí na trzích v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku, vstoupí do Ruska a Kazachstánu. Televizní kampaň má zvýšit povědomí o značce a poběží celý rok.

Spot s názvem „Máš Answear“ bude od 4. ledna do 14. února uveden v sedmi evropských zemích, ve kterých společnost působí. Zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity a je součástí přicházejícího rozvoje celé značky.

„Chceme být trochu expresivnější a oslovit i mladší a stylovější zákazníky, proto naše nová kampaň vyzdvihuje experimentování a zaměřuje se na zážitky a radost z hraní si s módou,“ vysvětluje Eva Balaštíková, manažerka pro Českou republiku a Slovensko. Spotem obchod komunikuje také věrnostní program Answear Club.

Reklama
Abovalve

Reklamu režíroval mladý filmový tvůrce Łukasz Zabłocki, který se rozhodl použít 35 mm film, díky němuž získal obraz filmový charakter. Kampaň je uvedena v Polsku, České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Bulharsku a zahrnuje televizní spoty i digitální aktivity. Komunikační strategii a hlavní myšlenku kampaně vytvořila polská agentura Feeders, produkci zajistila společnost Papaya Films.

V Česku se kampaň objeví na TV kanálech společnosti Nova Group – TV Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova 2, Nova Gold, na sociálních sítích Facebook, Instagram a Youtube, v newsletteru společnosti i prostřednictvím display reklamy.

„Chceme kampaň v TV odstartovat hned v lednu a držet se v televizi po celý rok. Je to náš první krok v rámci nové strategie – být blíže širší skupině zákazníků, komunikovat naše hodnoty skrze masová média a díky tomu představit Answear lidem, kteří o nás doposud neslyšeli. Doteď jsme realizovali především online aktivity, ale díky vstupu na burzu na konci roku 2020 a nově získaným prostředkům se chceme silněji soustředit na komunikaci naší značky,“ doplňuje Balaštíková.

Hlavním cílem čerstvého vstupu na burzu je však záměr konkurovat největším hráčům na trhu. V roce 2021 se chystá společnost rozšířit své aktivity do Ruska a Kazachstánu. V následujících letech pak plánuje vstoupit do Litvy, Lotyšska, Estonska a zemí jižní Evropy.

Detaily kampaně:

Klient: Answear

Nasazení: od 4. ledna 2021 (celoročně)

Komunikační strategie: Feeders

Produkce: Papaya Films

Režie: Łukasz Zabłocki

Mediamix: TV (Nova Group), Facebook, Instagram,Youtube, display

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)