Na internetové tržiště Mall Partner vstupuje britská značka Marks & Spencer se svým oblečením. Partnerský program Mall se rozroste i o značky zastoupené firmou Sunice: Uder Armour, Gap, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine.
„Jsme velmi rádi, že se nám spoluprací s online tržištěm Mall podařilo vyjít vstříc našim zákazníkům a umožnit jim tak nakupovat rychle a bezpečně. Navíc zde nabídkou kvalitního oblečení a doplňků oslovíme zákazníky z oblastí, kde nemáme kamenné prodejny. Jsme si jisti, že i v tomto online prodeji bude zachována stávající kvalita prodeje tak, jak jsou na to od nás zákazníci zvyklí,“ popisuje Petr Vokroj ze společnosti Marks & Spencer.
Vedle britského řetězce Marks & Spencer na Mall vstupuje také společnost Sunice a s ní oblečení od značek Under Armour, GAP, Sam 73, 4F, Vans, Puma, New Balance, Merrel či Dakine. Celkově se jedná o sortiment zahrnující více než dva tisíce položek.
„Příchod značek jako Marks & Spencer nám samozřejmě dělá velkou radost, protože jasně ukazuje, že má naše online tržiště vysokou relevanci a velký potenciál jak pro menší obchodníky, kteří chtějí zvýšit své online prodeje, tak i pro ty největší značky na trhu. Úspěšné dotažení dohody s takto velkým zahraničním řetězcem je pro nás velkým úspěchem a povzbuzením na cestě k přivedení dalších velkých značek, díky kterým Mall dále posílí svou roli obchodu s nejširší a nejrozmanitější nabídkou na trhu,“ říká Jakub Kováč, ředitel programu Mall Partner.
Do partnerského prodeje na Mall.cz je zapojeno zhruba 1 500 partnerských obchodníků. Aktuálně zboží partnerů tvoří okolo 90 procent nabídky a v České republice partnerský prodej generuje více než třetinu ze všech objednávek.