Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni z portfolia skupiny Mattoni 1873 se stala Miroslava Moravcová. Kristýna Tomečková se ujímá řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka.
Miroslava Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila a odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do firmy byla manažerkou značek ve firmách Palma Bratislava, Henkel Beauty Care Bratislava, Bongrain/Savencia Milex Nmnv a Pribina-Tpk Praha.
Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing.
Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric.
Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona.