Student Agency, prodejce letenek, zájezdů a zahraničních pracovních a vzdělávacích pobytů v České republice, prochází transformací. Společnost změnila kompletně strukturu řízení produktů cestovních služeb; řídící strukturu posílili noví manažeři a bude investovat v první fázi 100 milionů Kč do dalšího rozvoje inteligentních prodejních aplikací a digitalizace služeb.
Sudent Agency přípravuje prodejní nástroje, díky kterým si klient koupí podle svých potřeb a požadavků on-line na jednom místě v jedné aplikaci všechno, co potřebuje pro svou cestu. Firma plánuje zaměstnat až 100 lidí, kteří se zabývají vývojem a inovacemi. Investovat do celého procesu hodlá v první fázi zhruba 100 milionů korun.
„Naším cílem je uvést na trh nové prodejní aplikace, aby si člověk například z obýváku naplánoval cestu kolem světa a nemusel to řešit s pěti poskytovateli, ale vše udělal na jedno kliknutí. Také případné změny, či komplikace by měl opět vyřešit jednoduše v naší inteligentní aplikaci a my mu okamžitě pomůžeme. Ušetří tím čas a také peníze,“ uvedl Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu.
Budoucí aplikace má kombinovat jak služby Student Agency, tak dopravce RegioJet a dalších partnerů. Bude nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování. Firma v tiskové zprávě uvádí, že pro zákazníka nebude problém zarezervovat si například cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď, ubytování či pojištění.
Personální změny
S cílem kompletní integrace služeb změnila Student Agency svou řídící strukturu a posílila ji o nové manažery. Největší změnou je, že nově již není oddělen prodej letenek, zájezdů a zahraničních pracovních a studijních pobytů, ale veškeré nabídky jsou součástí nového centralizovaného oddělení Prodeje cestovních služeb. To má na starosti Jiří Heřman na pozici ředitele prodeje cestovních služeb, který více než 10 let působil jako manažer prodeje portálu Seznam.cz.
Nově vzniklo oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka.
Na pozici ředitele marketingu Student Agency Holding nastoupil v loňském roce Ondřej Žiška, který měl dříve na starosti marketingové aktivity ve společnostech Home Credit a Konica Minolta. Hlavní úkol Ondřeje Žišky je marketingové propojení Student Agency a RegioJet, které využívají každý rok miliony klientů.
Pozici obchodního ředitele Student Agency Holding zastává od loňského roku Petr Pěcha. Ten se do firmy vrací po 6 letech, kdy stál u zrodu portálu Dovolená.cz. Následně působil v portálu Seznam.cz nebo ve společnosti Home Credit, kde působil zejména na zahraničních trzích, jako je například Čína na pozici ředitele e-commerce platforem. Jeho hlavním úkolem je provést holding digitální transformací.