Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest hledá šéfku či šéfa marketingové komunikace. Roli CMO nyní přechodně zastává Kateřina Borovanská.
„Pozici mohu doporučit všem, kteří chtějí výzvu v oblasti státní správy, ale zároveň je baví věci jako aplikace nové vizuální identity, příprava nového webu, přípravy strategií, tvorba mediálních partnerství a digitál,“ napsala Borovanská na síti LinkedIn s tím, že vybraná osoba bude řídit desetičlenný tým „skvělých mladých lidí, kteří se chtějí rozvíjet“.
Ředitelku či ředitele marketingu CzechInvest čeká účast v „marketingové národní radě“ (Národní marketingový tým), implementace strategie „Česko, země budoucnosti“ a práce se zahraničními zastoupeními.
Uzávěrka výběrového řízení je už 17. ledna 2021.
Požadavky na pozici CMO CzechInvest
- vysokoškolský diplom, ideálně v oboru marketingové komunikace
- velmi dobrá orientace v oblasti marketingu a komunikace a zkušenosti s vedením lidí (minimálně 2 roky praxe)
- výborné znalosti a dovednosti v oblasti sociálních sítí a digitální transformace, zkušenosti s přípravou nových webových prezentací
- skvělé komunikační a prezentační dovednosti
- kreativní přístup k práci
- analytické a koncepční myšlení, schopnost strategického plánování, samostatnost, zvládání stresu
- chuť posouvat věci dopředu, pečlivě si vše plánovat, dodržovat termíny, věci vyhodnocovat, zkrátka time management levou zadní
- výborná znalost MS Office, znalosti grafických programů výhodou
- velmi dobrá angličtina, kterou využiješ na zahraničních cestách či při jednání se zahraničními partnery
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)