Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare.
Úkolem pro McShakespeare bude tvorba veškerého obsahu pro sociálních sítě, online videí, brandingů i spolupráce s influencery. Za kampaň je v agentuře v roli Account Directora zodpovědná Kateřina Linhardtová, která se stará o supervizi tvorby veškerého obsahu.
„Myslím, že už můžeme prozradit, že po dobu dvou měsíců překvapíme každý týden něčím novým,“ uvádí Linhardtová. „Co se týká kanálů, Facebook a Instagram jsou jasné; z čeho jsme ale nadšení je fakt, že se klient odvážil vydat i do vod ještě jedné, poměrně nové a v Česku značkami ještě nepříliš využívané sociální sítě. Celou kampaň bych proto popsala slovy zábavná a svěží a už se moc těším, až ji v obchodech a online uvidím!“ dodává.
V posledních letech byla komunikace Corny postavena především na eventech, soutěžích na sociálních sítích a online kampani. Čtyři roky běžela také televizní kampaň a letáková aktivita v obchodech. „Televizní kampaň jsme se v roce 2021 rozhodli nahradit online kampaní doprovázenou POS aktivací. Hledali jsme proto kreativní myšlenku pro celou kampaň, která přispěje k omlazení značky, podpoří prodeje a zároveň maximalizuje visibilitu značky Corny na regále,“ říká Eva Vicherek, marketingová manažerka ve společnosti Hero Czech and Slovakia.