Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare.

Úkolem pro McShakespeare bude tvorba veškerého obsahu pro sociálních sítě, online videí, brandingů i spolupráce s influencery. Za kampaň je v agentuře v roli Account Directora zodpovědná Kateřina Linhardtová, která se stará o supervizi tvorby veškerého obsahu.

„Myslím, že už můžeme prozradit, že po dobu dvou měsíců překvapíme každý týden něčím novým,“ uvádí Linhardtová. „Co se týká kanálů, Facebook a Instagram jsou jasné; z čeho jsme ale nadšení je fakt, že se klient odvážil vydat i do vod ještě jedné, poměrně nové a v Česku značkami ještě nepříliš využívané sociální sítě. Celou kampaň bych proto popsala slovy zábavná a svěží a už se moc těším, až ji v obchodech a online uvidím!“ dodává.

Reklama
Know

V posledních letech byla komunikace Corny postavena především na eventech, soutěžích na sociálních sítích a online kampani. Čtyři roky běžela také televizní kampaň a letáková aktivita v obchodech. „Televizní kampaň jsme se v roce 2021 rozhodli nahradit online kampaní doprovázenou POS aktivací. Hledali jsme proto kreativní myšlenku pro celou kampaň, která přispěje k omlazení značky, podpoří prodeje a zároveň maximalizuje visibilitu značky Corny na regále,“ říká Eva Vicherek, marketingová manažerka ve společnosti Hero Czech and Slovakia.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)