Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Billa chce lidem radit, jak mají jíst. Využije nutriční terapeutkou Havlínovou

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak v rámci věrnostní kampaně, v níž mohou členové klubu směnit své body za slevu na nádobí italské značky Dolce Vita.

„Směna věrnostních bodů, které zákazníci nasbírali při nakupování v našich prodejnách, za atraktivní zboží z našich kampaní, je nedílnou součástí benefitů v rámci členství v Billa Bonus clubu. Věříme, že nabídkou nádobí Dolce Vita uděláme zákazníkům radost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti Billa ČR.

V nabídce zákazníci naleznou celkem pět základních kusů nádobí. Za 250 nebo 300 klubových bodů a doplatek od 149,90 Kč do 169,90 Kč mohou členové Billa Bonus clubu získat jeden z libovolných kusů nádobí.

Reklama
Abovalve

Společnost v rámci kampaně již odstartovala spolupráci s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, která pro zájememce připravila například recept na plněné pečené papriky, domácí granolu či thajské curry s kokosovým mlékem. Havlínová se bude také podílet na tvorbě vyvážených a zdravých jídel, které se objeví na stránkách Gusto Academy a zároveň bude dohlížet na přípravu receptů do zákaznického časopisu Gusto.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)