Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak v rámci věrnostní kampaně, v níž mohou členové klubu směnit své body za slevu na nádobí italské značky Dolce Vita.
„Směna věrnostních bodů, které zákazníci nasbírali při nakupování v našich prodejnách, za atraktivní zboží z našich kampaní, je nedílnou součástí benefitů v rámci členství v Billa Bonus clubu. Věříme, že nabídkou nádobí Dolce Vita uděláme zákazníkům radost,“ říká Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti Billa ČR.
V nabídce zákazníci naleznou celkem pět základních kusů nádobí. Za 250 nebo 300 klubových bodů a doplatek od 149,90 Kč do 169,90 Kč mohou členové Billa Bonus clubu získat jeden z libovolných kusů nádobí.
Společnost v rámci kampaně již odstartovala spolupráci s nutriční terapeutkou Terezou Havlínovou, která pro zájememce připravila například recept na plněné pečené papriky, domácí granolu či thajské curry s kokosovým mlékem. Havlínová se bude také podílet na tvorbě vyvážených a zdravých jídel, které se objeví na stránkách Gusto Academy a zároveň bude dohlížet na přípravu receptů do zákaznického časopisu Gusto.