Kreativní agentura Better vstoupila do nového roku s trojicí nových klientů. Připravuje marketingové a komunikační strategie pro českou úklidovou společnost MW-DIAS, zahraniční online sázkovou kancelář Betters a inovativní výdejnu zásilek Penguin Box.
Pro MW-DIAS, úklidovou společnost z Moravskoslezského kraje, agentura Better připravuje markeringovou strategii. „MW-DIAS má velmi zajímavé klienty a pohybuje se ve specifickém B2B oboru. Jde o úklidovou firmu, která používá pokrokové metody a má zajímavé klienty, neumí však o sobě dát vědět. Přáli si posunout svůj marketing a začít budovat jméno společnosti,“ uvádí Tomáš Foltas, projektový manažer Betteru.
Pro polskou sázkovou kancelář Betters Better navrhuje novou vizuální identitu a marketingovou strategii. „Výběrové řízení jsme vyhráli s nejlepším návrhem nové identity online sázkové kanceláře. Klientovi jsme postavili kompletně novou značku a pomáháme mu nastavit marketingové aktivity a komunikační strategii před vstupem na polský trh,“ říká o spolupráci Martin Kupka, strategy director Betteru.
Exteriérová výdejna a sběrna zásilek Penguin Box plánuje revizi komunikace a launch produktu na českém trhu. „Jedná se o inovativní službu, která má v dnešní době rostoucí význam. Klientovi nyní pomáháme nastavit komunikační strategii a připravit půdu pro budoucí marketingové aktivity. Připravujeme také zcela nový kreativní koncept,“ popisuje Martin Kupka.