Brněnská strategicko-kreativní agentura představila čtyři zkušené posily svého týmu. Dvě míří do grafického studia, jedna do online týmu a jedna bude mít na starosti PR a content.
„V minulém roce jsme se přesvědčili, že v krizi je obzvlášť důležité mít v týmu seniorní lidi. Díky nim jsme turbulentním rokem propluli s dobrými ekonomickými výsledky a podařilo se nám získat několik významných klientů. I proto si můžeme dovolit teď posílit tým,“ říká zakladatel a majoritní vlastník agentury Aetna Pavel Doležal.
Do agentury míří Martin Zavadil, který se stane novým digital project managerem a bude mít na starosti řízení projektů v oblasti online a sociálních sítí. Přichází z nadnárodní společnosti Hempel, kde se staral o evropské výkonnostní kampaně. V minulosti ale prošel také agenturami Cheil nebo Socialsharks.
Posilou pro public relations a content je Martina Fojtů, jež přichází z oddělení public relations Masarykovy univerzity. Bude mít na starosti vedení magazínů, blogů, obsahu na sociální sítě a zároveň publicitu klientů agentury.
Do grafického studia míří Hana Plachetková, která se rozhodla změnit po sedmi letech agenturu a přechází z Ideal Graphics. Lubomír Peška v minulých letech pracoval pro Obsahovou agenturu nebo Zoner Software.
„Všichni čtyři by pro nás měly být okamžitými posilami a věřím, že společně s nimi úspěšně zvládneme extrémně náročný rok, který nás všechny nejen v marketingu čeká,“ doplňuje Pavel Doležal.