Vydavatelství A 11 nedávnou koupilo ochranné známky spojené s legendárním časopisem Mladý svět. Zájem o titul chce otestovat hned v lednu, a to připravovaným retro speciálem. Tým redakce zatím není kompletní, šéfredaktor vedení A 11 údajně stále vybírá. Mladý svět byl měl pravidelně začít vycházet v únoru na bázi týdeníku.
„Koupí ochranných známek Mladého světa vstupujeme do segmentu společenských časopisů, které v našem portfoliu doposud chyběly. Jde o velmi silnou značku, znají ji celé generace čtenářů, a právě na ty chceme zacílit. V lednu plánujeme vydání speciálu o retro českých a slovenských značkách, během února pak spustíme Mladý svět jako týdeník. Potenciál značky chceme vyzkoušet třeba i na samostatných speciálech,“ uvedl v rozhovoru pro MAM obchodní ředitel A 11 David Korn. Celý rozhovor vyšel v aktuálním vydání týdeníku MAM č. 49.
Ochranné známky Mladý svět dosud patřily vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Vydávání časopisu skončilo sloučením s časopisem Instinkt. Ten skončil loni v říjnu, zhruba pět měsíců po té, co se jeho periodicita změnila z týdeníku na měsíčník.