Reklama
Megaboard

Vzkříšený Mladý svět zahájí v lednu retro speciálem

Vydavatelství A 11 nedávnou koupilo ochranné známky spojené s legendárním časopisem Mladý svět. Zájem o titul chce otestovat hned v lednu, a to připravovaným retro speciálem. Tým redakce zatím není kompletní, šéfredaktor vedení A 11 údajně stále vybírá. Mladý svět byl měl pravidelně začít vycházet v únoru na bázi týdeníku.

„Koupí ochranných známek Mladého světa vstupujeme do segmentu společenských časopisů, které v našem portfoliu doposud chyběly. Jde o velmi silnou značku, znají ji celé generace čtenářů, a právě na ty chceme zacílit. V lednu plánujeme vydání speciálu o retro českých a slovenských značkách, během února pak spustíme Mladý svět jako týdeník. Potenciál značky chceme vyzkoušet třeba i na samostatných speciálech,“ uvedl v rozhovoru pro MAM obchodní ředitel A 11 David Korn. Celý rozhovor vyšel v aktuálním vydání týdeníku MAM č. 49.

Ochranné známky Mladý svět dosud patřily vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Vydávání časopisu skončilo sloučením s časopisem Instinkt. Ten skončil loni v říjnu, zhruba pět měsíců po té, co se jeho periodicita změnila z týdeníku na měsíčník. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále