Vzkříšený Mladý svět zahájí v lednu retro speciálem

Vydavatelství A 11 nedávnou koupilo ochranné známky spojené s legendárním časopisem Mladý svět. Zájem o titul chce otestovat hned v lednu, a to připravovaným retro speciálem. Tým redakce zatím není kompletní, šéfredaktor vedení A 11 údajně stále vybírá. Mladý svět byl měl pravidelně začít vycházet v únoru na bázi týdeníku.

„Koupí ochranných známek Mladého světa vstupujeme do segmentu společenských časopisů, které v našem portfoliu doposud chyběly. Jde o velmi silnou značku, znají ji celé generace čtenářů, a právě na ty chceme zacílit. V lednu plánujeme vydání speciálu o retro českých a slovenských značkách, během února pak spustíme Mladý svět jako týdeník. Potenciál značky chceme vyzkoušet třeba i na samostatných speciálech,“ uvedl v rozhovoru pro MAM obchodní ředitel A 11 David Korn. Celý rozhovor vyšel v aktuálním vydání týdeníku MAM č. 49.

Ochranné známky Mladý svět dosud patřily vydavatelství Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa. Vydávání časopisu skončilo sloučením s časopisem Instinkt. Ten skončil loni v říjnu, zhruba pět měsíců po té, co se jeho periodicita změnila z týdeníku na měsíčník. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345