Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vydavatelství A 11 rozšiřuje portfolio o časopisy EKO Česko a Transport Journal

Vydavatelství A 11 Aleše Zavorala rozšíří v novém roce portfolio odborných časopisů o měsíčníky EKO Česko a Transport Journal, které doplní stávající B2B tituly Profi Poradenství & Finance, Profi Makléř & Reality, Profi Medicína a Profi HR. První číslo časopisu EKO Česko je naplánováno na 29. leden, Transport Journal vyjde poprvé 1. února.

EKO Česko má přinášet aktuální informace z oblasti energetiky, obnovitelných zdrojů, odpadového hospodářství, problematiky životního prostředí a jejich vlivu na fungování firem a samospráv. Vedením redakce byl pověřen Petr Láska. Časopis bude vycházet jako měsíčník v nákladu 14000 kusů, distribuce proběhne do vybrané sítě trafik a řízenou distribucí na místní samosprávy, představitele governmentu, majitele firem, profesionály z oblasti energetiky a specialisty odpadového hospodářství a životního prostředí. Do nabídky ho zařadí i Alza Media.

Magazín Transport Journal bude určen pro specialisty pracující v oblastech silniční, železniční, letecké dopravy a logistiky. V magazínu je dán prostor pro nové technologie, alternativní paliva, novinky z byznysu, testy automobilů a užitkových vozidel, operativní leasingy nebo fleet flotily. Šéfredaktorem se stal Jiří Krupička. „Plány s odborným B2B magazínem Transport Journal máme velké. Rádi bychom postupně vybudovali kompletní brand, kterému nebude chybět kvalitní webový portál, doplněný o sociální sítě. V magazínu se čtenáři mohou těšit na články z dopravy, včetně letecké a železnicí, články z logistiky, testy automobilů a užitkových vozidel, to vše překlopené na webové stránky a na sociální sítě“, říká šéfredaktor Jiří Krupička. Transport Journal vychází v řízené distribuci na vybrané kontakty v nákladu 4500 kusů. K dostání bude také i elektronicky na Alza Media.

Reklama

„Naše portfolio odborných časopisů zaznamenalo v době vládních opatření nejmenší výkyvy v inzertních příjmech a stabilní je i čtenářský zájem. Už od podzimu jsme proto přemýšleli o nových titulech a jako první se nám podařilo realizovat časopisy EKO Česko a Transport Journal. Od obou si hodně slibujeme. První ohlasy a zájem o spolupráci u odborných společností a oborových firem nás mile překvapily,“ uvedl za vydavatelství A 11 jeho ředitel Aleš Zavoral.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)