Vizuální styl brněnské firmy Trikaya zvítězil v mezinárodní designérské soutěži WOLDA

Brněnská společnost Trikaya vsadila při loňském redesignu na logo a vizuální styl od grafičky a designérky Věry Marešové. Realizovaný návrh nyní zabodoval u porotců mezinárodní soutěže World Logo Design Awards (WOLDA), která oceňuje nejlepší loga a vizuální styly, a získal zlatou cenu v kategorii IDENTITA.

Porota soutěže WOLDA, která se za jedenáct let svého trvání sešla letos poprvé pouze virtuálně, hodnotila projekty z celkem 30 zemí. Česká republika uspěla již loni, kdy si jednotný vizuální styl projektu Sčítání lidu, domů a bytů 2021 odnesl druhé místo v kategorii Corporate Identity. Nejvyšší ocenění však tuzemský návrh nyní získal vůbec poprvé.

„Vizuální styl vyjadřuje, kým jsme a za čím si stojíme. Velmi nás těší, že jej oceňují odborníci v oblasti designu. Věře Marešové moc děkujeme, k vítěznému prvnímu místu srdečně blahopřejemea těšíme se na spolupráci na dalších projektech,“ reagoval na výsledky soutěže WOLDA obchodní ředitel společnosti Trikaya František Šudřich.

Designérka, která mimo jiné navrhla vizuální styl pro města Brno a Mělník nebo pro jeden z ročníků české literární soutěže Magnesia Litera, se společností Trikaya spolupracovala již v minulosti. Podílela se například na projektu bytového domu Ponavia rezidence v brněnské čtvrti Královo Pole. „Při redesignu loga a navrhování nového vizuálního stylu ve mě společnost Trikaya vložila plnou důvěru. Díky tomu vznikl kompaktní a výrazný vizuální styl, který plně vystihuje misi společnosti a její ideje,“ popisuje designérka Věra Marešová okolnosti tvorby vítězného návrhu.

„Motivy, které se v novém jednotném vizuálním stylu objevují, mají stavět na nejdůležitějších vlastnostech značky, kterými jsou bezpečí, jistota a spolehlivost, ale také inovace a vysoká odbornost. Nové logo tvaru písmene T pak symbolizuje otevřené dveře. Otevřené dveře do domovů a kanceláří, ale i vstup na další cesty, které Trikaya umí ve svém širokém spektru služeb zabezpečit,“ uvádí firma.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)