První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory světa, je tváří nové kampaně kolagenové řady pěstících krémů Dermacol Collagen pro zralou pleť. Klára Kolouchová i na expedice vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale i rtěnku, tužku na oči a řasenku.
„Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně.
Nová reklama s Klárou Kolouchovou v režii Jany Počtové, která o horolezkyni natočila i celovečerní dokument K2 vlastní cestou, se objeví na televizních obrazovkách v lednu 2021. Příští rok bude také značka Dermacol oslavovat 55 let od svého založení.
Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova na vlastní kůži. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Dlouhotrvající rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí,“ uvedla rovněž nová tvář Dermacolu.
Jak ředitelka strategie společnosti Dermacol Věra Komárová uvedla již v rozhovoru pro časopis Marketing a Media, byla Klára Kolouchová chodící reklamou na značku ještě před tím, než ji pro spolupráci objevila, produkty brandu s sebou vozila i na expedice. „Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ říká Komárová.
I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu.