Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tváří nové kampaně Dermacol je horolezkyně Klára Kolouchová

První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory světa, je tváří nové kampaně kolagenové řady pěstících krémů Dermacol Collagen pro zralou pleť. Klára Kolouchová i na expedice vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale i rtěnku, tužku na oči a řasenku.

„Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně.

Nová reklama s Klárou Kolouchovou v režii Jany Počtové, která o horolezkyni natočila i celovečerní dokument K2 vlastní cestou, se objeví na televizních obrazovkách v lednu 2021. Příští rok bude také značka Dermacol oslavovat 55 let od svého založení.

Reklama
ČEZ

Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova na vlastní kůži. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Dlouhotrvající rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí,“ uvedla rovněž nová tvář Dermacolu.

Jak ředitelka strategie společnosti Dermacol Věra Komárová uvedla již v rozhovoru pro časopis Marketing a Media, byla Klára Kolouchová chodící reklamou na značku ještě před tím, než ji pro spolupráci objevila, produkty brandu s sebou vozila i na expedice. „Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ říká Komárová.

I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)