Tváří nové kampaně Dermacol je horolezkyně Klára Kolouchová

První Češka, která zdolala tři nejvyšší hory světa, je tváří nové kampaně kolagenové řady pěstících krémů Dermacol Collagen pro zralou pleť. Klára Kolouchová i na expedice vozí nejen krém s vysokým ochranným faktorem, ale i rtěnku, tužku na oči a řasenku.

„Kosmetika je pro mě esencí ženskosti a ráda zůstávám ženou i na horách,“ říká Kolouchová. „Letošní rok je pro mě zaslouženě odpočinkový. Uvědomuji si, jak je důležité dělat si pravidelně čas sama na sebe. A příští rok bych se ráda opět vrátila do hor,“ dodává obdivuhodná sportovkyně.

Nová reklama s Klárou Kolouchovou v režii Jany Počtové, která o horolezkyni natočila i celovečerní dokument K2 vlastní cestou, se objeví na televizních obrazovkách v lednu 2021. Příští rok bude také značka Dermacol oslavovat 55 let od svého založení.

Účinky pečující kosmetiky s kolagenem si horolezkyně ověřila doslova na vlastní kůži. „Ze zmíněné kolagenové řady používám denní i noční krém, vyhovuje mi jejich textura, dobře se vstřebávají a pleť pěkně vyživí. Dlouhotrvající rtěnka je úplný zázrak. Neotíratelnou rtěnku už asi neodložím, stejně jako krémy s vysokým ochranným faktorem. V horách se bez nich neobejdu, se stoupající nadmořskou výškou je slunce čím dál silnější a pleť pak hodně trpí,“ uvedla rovněž nová tvář Dermacolu.

Jak ředitelka strategie společnosti Dermacol Věra Komárová uvedla již v rozhovoru pro časopis Marketing a Media, byla Klára Kolouchová chodící reklamou na značku ještě před tím, než ji pro spolupráci objevila, produkty brandu s sebou vozila i na expedice. „Její příběh může být příběhem každé z nás. Své sny si plní tím, že zdolává osmitisícovky. Má silnou vůli, je cílevědomá, má smysl pro řád, ale je to pořád jemná a citlivá žena,“ říká Komárová.

I nová reklama na kolagenovou řadu krému zachycuje život horolezkyně Kláry Kolouchové jako ženy, která kromě svého náročného sportu podobně jako mnoho jiných aktivních matek současně zvládá i péči o rodinu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba